crysis
یحیی رحیمی

حساب توییتر Crysis بعد از چند سال به کار افتاد: معرفی دنباله یا ریمستر؟

یحیی رحیمی 26 فروردین 1399 بدون دیدگاه
620 بازدید

سالهاست که از بازی Crysis چیزی نشنیده ایم و آخرین بار این بازی Crysis 3 بود که در سال 2013 راهی بازار شد و همه را سرگرم خود کرد. به نظر می رسد که استودیو به دنبال تغییر این رویکرد است و احتمالا در روزهای آینده شاهد معرفی یک بازی جدید یا یک ریمستر خواهیم بود.

حساب کاربری توییتر Crysis امروز یک پیام را منتشر کرده است که نشان از خبرهایی در مورد این سری بازی دارد. در متن توییت تنها عبارت «دریافت اطلاعات» نوشته شده است. این اولین بار است که از سال 2016 تا به حال، این حساب کاربری یک توییت را منتشر کرده است و به نظر می رسد که استودیو دوباره فعال شده است.

چند هفته گذشته نیز شاهد یک دروغ اول آوریل بودیم که نشان از برگشت این سری بازی محبوب داشت. آن زمان کسی خبر را جدی نگرفت و بسیاری باور داشتند که این تنها یک دروغ سیزده است. به هر حال توییت منتشر شده می تواند دوباره شایعات در مورد ساخت یک نسخه جدید از این بازی را زنده کند و قطعا یک بازی از این سری را خواهیم دید.

آخرین بازی که استودیو Crytek توسعه داده بود، بازی Hunt: Showdown بود که یک شوتر مولتی پلیر اول شخص بود. در حالی که هنوز آپدیت های مختلفی برای این بازی در دست توسعه و انتشار است، احتمالا گروه دیگری در استودیو مشغول ساخت بازی جدید هستند. البته احتمال این وجود دارد که یک نسخه ریمستر شده را شاهد باشیم و باید دید که واقعا در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد.

در حال حاضر نمی توان هیچ صحبتی در مورد آینده این سری بازی داشت و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. به نظر شما در آخر یک بازی جدید را خواهیم دید یا اینکه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد؟ نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.