Counter Strike
یحیی رحیمی

تغییر سیستم رنکینگ بازی Counter-Strike با هدف ایجاد تعادل؛ طرفداران راضی نیستند

یحیی رحیمی 26 مرداد 1399 بدون دیدگاه
650 بازدید

انجمن بازیکنان حرفه ای بازی Counter-Strike که با CSPPA شناخته می شوند، تغییر سیستم رنکینگ بازی را به منظور بهبود شرایط بازیکنان حرفه های eSports را اعلام کرده اند. سیستم رده بندی جدید، تعادل خوبی میان بازیکنان حرفه ای و تازه کار ایجاد می کند و افراد باتجربه نیازی به فدا کردن جانشان برای به دست آوردن رنک بهتر را ندارند.

سیستم رده بندی فعلی بازی Counter-Strike بازیکنان را مجبور به شرکت در مسابقات و تورنومنت های پی در پی می کند اما در صورتی که بازیکن قادر به شرکت در چند مسابقه نباشد، رنک او سریعا افت خواهد کرد و این به نفع حرفه ای های بازی نیست. انجمن CSPPA به منظور متعادل کردن بازی دست به تغییر بزرگی زده است و از این به بعد، افرادی که به دلیل بیماری یا مشکلات شخصی قادر به شرکت در رقابت ها نباشند، رنک خود را از دست نمی دهند.

سیستم رده بندی جدید کاملا شفاف عمل می کند و نحوه رنک به دست آمده بازیکنان را با جزئیات کامل نشان می دهد. تغییر سیستم به منظور آن نیست که با شرکت در چند تورنمنت، رنک خوبی به دست آورد و سپس تا آخر سال در هیچ مسابقه شرکت نکرد و انتظار حفظ رنک را هم داشت. این سیستم تنها تعدادی از رقابت هایی که بازیکن غایب بوده است را حساب نخواهد کرد.

سیستم رده بندی جدید بازی Counter-Strike تنها در رقابت های حرفه ای استفاده خواهد شد و بازیکنان عادی و تازه کارها از چنین چیزی بهره نخواهند برد. همین باعث انتقاد طرفداران نسبت به تصمیم انجمن CSPPA شده است. این انجمن در جواب گفته است که هنوز راه زیادی تا اعمال کامل قوانین جدید مانده است و ممکن است این سیستم در اختیار طرفداران و کاربران عادی هم قرار گیرد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.