xbox series x
یحیی رحیمی

تصاویر لو رفته از دسته بازی Xbox Series X نشان از عرضه کنسول در 16 آبان دارد

یحیی رحیمی 23 مرداد 1399 بدون دیدگاه
367 بازدید

مایکروسافت دیروز به طور رسمی عرضه کنسول Xbox Series X را در ماه نوامبر تایید کرد. هنوز تاریخ عرضه دقیق کنسول مشخص نشده است و ممکن است هر کدام از روزهای ماه نوامبر به عنوان هدف انتخاب شوند. امروز تصاویری از دسته بازی اکس باکس سری ایکس منتشر شده است که نشان از عرضه آن در تاریخ 6 نوامبر مصادف با 16 آبان دارد.

دیروز روز تلخ و شیرینی برای طرفداران اکس باکس بود. از سویی خبر تاخیر انتشار بازی Halo Infinite منتشر شد که برای همگان تلخ بود و از سویی تاریخ عرضه Xbox Series X که زودتر از آنچه فکر می کردیم بود. عرضه کنسول با عدم حضور مهم ترین بازی انحصاری آن، ریسک بزرگی خواهد بود اما مایکروسافت باور دارد صدها بازی ارتقا یافته برای این کنسول در دسترس هستند که نیاز به بازی انحصاری در روزهای اول احساس نخواهد شد.

تصویر منتشر شده از دسته بازی Xbox Series X، جعبه آن را نشان می دهد که در کنار اعلام تاریخ عرضه، شایعات معرفی کنسول Xbox Series S که یک نمونه ضعیف تر از نسخه اولیه است را تقویت می کند. با نگاه به جعبه دسته بازی، می توان پلتفرم های پشتیبان را مشاهده کرد که اسم کنسول های Xbox Series S، Xbox Series X، Xbox One، ویندوز، اندروید و iOS دیده می شوند.

مهم ترین نکته در مورد این تصاویر، تاریخ 6 نوامبر درج شده روی جعبه کنترلر است. این تاریخ برابر با 16 آبان شمسی است و کاملا با بازه اعلام شده توسط مایکروسافت هم خوانی دارد. جعبه دسته بازی، دارای یک عبارت هشدار دهنده است که پیشنهاد می کند تا روز ششم نوامبر، اجازه بازکردن جعبه وجود ندارد و احتمالا اتفاقات مهمی در روزهای اول نوامبر خواهد افتاد که باید منتظر آن باشیم.

اخیرا توییت هایی از مردم شیکاگو منتشر شده است که نشان از وجود جعبه های کنسول در این شهر دارند. احتمالا مایکروسافت شروع به توزیع کنسول در شهرهای بزرگ آمریکا کرده است و در حال آماده سازی برای شروع پیش فروش آن است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.