یحیی رحیمی

برطرف کردن مشکلات نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn در اولویت استودیو قرار گرفت

یحیی رحیمی 21 مرداد 1399 4 دیدگاه
2,864 بازدید

کاربران PC بالاخره فرصت تجربه بازی Horizon Zero Dawn آخرین ساخته استودیو Guerrilla Games را پیدا کردند. این بازی در سال 2017 و به صورت انحصاری روی PS4 منتشر شد اما تغییرات مدیریتی منجر به انتشار بازی روی پی سی شد. انتشار این نسخه جدید با مشکلات فنی روبه رو بوده است که تعدادی از گیمرها را نسبت به خرید بازی دلسرد کرده است. استودیو خبر از کار روی آپدیت تازه ای داده است که مشکلات فنی را حل خواهد کرد.

استودیو گوریلا گیمز در صفحه استیم بازی Horizon Zero Dawn از توسعه آپدیت تازه ای خبر داده است که قرار است بخش بزرگی از مشکلات را حل کند. استودیو در پیام منتشر شده گفته است که از اشکلات بازی آگاه است و گلایه بازیکنان به گوش آن‌ها رسیده است. تمامی گزارش های ارسال شده کاربران جمع آوری شده اند و تیم توسعه آن را در اولویت اول خود قرار داده است تا مشکلات اجرای بازی برطرف شوند.

ما تمامی راه های ارتباطی خود را بررسی می کنیم و آگاهیم که تعدادی از بازیکنان مشکلاتی چون کرش کردن و دیگر اشکالات فنی را شاهد بوده اند. ما در حال بررسی گزارش های شما هستیم و آن را مهم ترین اولولیت خود قرار داده ایم.

استودیو زمان مشخصی را برای حل مشکلات گفته شده اعلام نکرده است و قول داده است به زودی آپدیت جدید را آماده کند و خبرهای بیشتری در این مورد منتشر کند. انتشار نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn با اعمال تنظیمات گرافیکی جدید چون تعیین میزان فریم ریت و رزولوشن بازی روبه رو بود و پورت آن از PS4 به PC باعث ایجاد مشکلات پیش آمده شده است.

نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn همراه بسته الحاقی Frozen Wilds است که 15 تا 20 ساعت محتوای اضافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن گرافیک بازی بالا رفته است و قابلیت تنظیم گرافیکی همچون تغییر کیفیت بافت‌ها و سایه‌ها در اختیار شماست. لذت بردن از رزولوشن 4K یکی از جنبه‌های مثبت نسخه پی سی است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Abbas

    مهمان

    سلام
    بازی رونصب کردم و در حالت عادی اجرا میشه اما بعد از نصب زیرنویس بازی دیگه روی صفحه لودینگ گیر میکنه و جلو نمیره آیا دلیل این مشکل رو میدونید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام من وقتی بازی رو اجرا میکنم صفحه سیاه میشه و اون دایره پایین میچرخه و میچرخه و بازی لود نمیشه
    من این بازو قبلا اجرا کردم خیلی هم بازی کردم ولی بعد از این که ویندوزم پرید و دوباره ویندوز نصب کرم بازی با این مشکل مواجه شده باز هم چند باز ویندوز عوض کردم تمام پیش نیاز هارو نصب کردم چند بار نسخه های متفاوت بازی رو دانلود کردم اما باز هم مشکل رفع نشد

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سیستم و کارت گرافیک رو آپدیت کنید
      آنتی ویروس یا ویندوز دیفندر رو غیر فعال و بازی رو کرک کنید
      بازی رو به صورت Run As Administrator اجرا کنید

  • Avatar

    متین

    مهمان

    برای منم باگ های خیلی عجیبی داشت(یه چیزای عجیب و سیاهی توی بازی میومد)
    بعد از اینکه درایور انویدیا رو آپدیت کردم با مشکلی مواجه نشدم

    پاسخ دهید