Animal-crossing
یحیی رحیمی

Animal Crossing: New Horizons دومین بازی پرفروش تاریخ ژاپن

یحیی رحیمی 20 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,503 بازدید

تقریبا چهار ماه از انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons می گذرد و هر روز خبرهای خوبی در مورد آن دریافت کرده ایم. در گزارش اخیری که توسط Game Data Library منتشر شده است، این بازی جایگاه دوم پرفروش ترین بازی های ویدیویی تاریخ ژاپن را به دست آورده است و پس از Pokemon در مقام دوم قرار دارد.

با بررسی میزان فروش بازی Animal Crossing: New Horizons به نکته جالبی می رسیم. هر زمان که آپدیت تازه ای برای بازی منتشر شده است، میزان فروش بازی چند برابر شده است. برای نمونه آپدیت تابستانی با اضافه کردن چالش ها و مراحل جدید توانست میزان فروش بازی را بار دیگر قوت بخشد و به نوعی بازی را به تیتر اخبار بازگرداند.

بر اساس آمار منتشر شده از توییتر، Animal Crossing: New Horizons موفق به دریافت بیشترین میزان توییت نسبت به بازی های دیگر شده است و افراد زیادی به صورت مداوم در مورد آن صحبت می کنند و نظر می دهند. این بازی به حدی موفق بوده است که نشریه Financial Times آن را یک محصول از زندگی واقعی قلم داد کرد و میزان سود به دست آمده از بازی را ستود.

نینتندو امروز گزارش مالی سه ماهه گذشته خود را منتشر کرده است که شاهد 400 درصد رشد نسبت به سال گذشته هستیم. در گزارش از فروش بازی Animal Crossing: New Horizons گفته شده است و رقم فروش به 22 میلیون نسخه رسیده است. با توجه به رقم اعلام شده، این بازی در جایگاه دوم پرفروش ترین بازی های کنسول نینتندو سویچ تا به حال قرار می گیرد.

در مورد میزان فروش بازی در ژاپن باید گفت که تنها در عرض سه روز به رقم 1.88 میلیون نسخه فیزیکی رسیدیم و این عدد به 11.7 میلیون نسخه در طول چهار ماه رسیده است که باعث شده جایگاه دوم پرفروش ترین بازی های تاریخ ژاپن به دست انیمال کراسینگ بیفتد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.