Quake-3-Arena
یحیی رحیمی

مجانی شدن بازی Quake III روی لانچر بتسدا

یحیی رحیمی 20 مرداد 1399 بدون دیدگاه
527 بازدید

کمپانی Bethesda در طول استریم آنلاین QuakeCon اعلام کرد در صورتی که میزان پول اهدایی به خیریه از حد 20 هزار دلار بگذرد، بازی Quake III را به صورت مجانی روی لانچر خود عرضه خواهند. این ناشر بزرگ بازی های ویدیویی از محقق شدن هدف در نظر گرفته شده گفته است و از الان می توانید بازی را به صورت مجانی دریافت کنید.

بر اساس گفته کاربران، برای دریافت بازی باید هنگام QuakeCon وارد لانچر بتسدا شد و بازی Quake III را به صورت مجانی دریافت کرد. هنوز هم بخش اهدای پول به خیریه فعال است و می توانید هر چقدر مایل باشید را اهدا کنید. این دریافتی ها مستقیما به سازمان هایی چون یونیسف و پروژه ترور اهدا خواهند شد. بتسدا یک سری تیشرت و موس پد هم برای فروش آماده کرده است که می توان پس از مراسم آن را سفارش داد.

QuakeCon امسال با صحبت های پیت هاینس شروع شد که به همه حاضران در استریم مجازی خوش آمد گفت و بعد از آن بود که پنل های بازی هایی چون Doom Eternal، Fallout 76 و The Elder Scrolls Online شروع به کار کرد. یک سری مراسم ها هم با اعطای اسکین های مجانی در بازی هایی چون فالوت 76 به پایان رسید که در کل رویداد خوبی را شاهد بودیم.

QuakeCon 2020 به دلیل پاندمی کرونا از حالت فیزیکی خارج شد و به صورت مجانی در طی دو روز پشت سر هم برگزار شد. Bethesda چند ماه پیش از لغو مراسم فیزیکی خبر داده بود. این کمپانی به خطر انداختن جان کارکنانش را به دلیل برگزاری یک مراسم سالانه منطقی نمی دانست و کل مراسم به صورت مجازی و در طول سه روز برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

بازی Quake III روی لانچر بتسدا مجانی شده است و پیشنهاد می کنیم وارد لانچر شوید و در این مورد اطمینان پیدا کنید. ممکن است به دلیل هجوم طرفداران، تعداد بازی های مجانی در دسترس تمام شده باشند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.