یحیی رحیمی

عرضه بازی DOOM Eternal تاخیر خورد

یحیی رحیمی 17 مهر 1398 بدون دیدگاه
530 بازدید

بازی DOOM Eternal قرار بود که امسال و در تاریخ 22 نوامبر عرضه شود اما امروز توسعه دهنده بازی که همان استودیو id Software است در حساب توییتر خود از تاخیر چند ماهه در عرضه بازی خبر داده است و با این حساب انتشار بازی به سال بعدی میلادی موکول شده است. این تاخیر برای بهبود تجربه بازی است و با این حساب باید روز 20 مارس 2020 شاهد عرضه رسمی بازی به بازارها باشیم.

تاریخ عرضه جدید بازی DOOM Eternal برای کنسول های PS4، Xbox One، Stadia و PC اعلام شده است و در میان آن‌ها اسمی از کنسول Switch دیده نمی شود. این به دلیل آن است که انتشار این نسخه از بازی بعد از تاریخ جدید صورت خواهد گرفت و فعلا نیز هیچ تاریخ عرضه ای برای این نسخه در دسترس نیست و قرار است که در آینده به طرفداران اعلام شود.

خبر بد دیگری که قطعا طرفداران بازی DOOM Eternal را ناراحت خواهد کرد این است که مود Invasion Mode که در آن بازیکنان می توانستند در نقش شیاطین قرار بگیرند و به دیگر بازیکنان حمله کنند نیز همان اول کار در دسترس نخواهد بود و قرار است که در آینده به عنوان یک بسته الحاقی به بازی اضافه شود و البته این بخش کاملا مجانی خواهد بود و نگران پرداخت پول اضافی نباشید.

doom etenal release date changed

به هر حال تاریخ عرضه جدید بازی را می دانیم و باید 20 مارس 2020 منتظر عرضه بازی DOOM Eternal باشیم. این تاریخ برای ما ایرانی ها روز 3 فروردین 1399 خواهد بود و به هر حال زمان زیادی را برای دریافت این بازی باید صبر کرد و اگر این تاریخ تغییر نمی کرد، ماه بعد شاهد عرضه بازی بودیم. به هر حال دریافت یک بازی بهتر و با کیفیت بالاتر ارزش چند ماه صبر کردن را دارد و به خصوص در مورد بازی چون DOOM Eternal که گیم پلی فوق العاده اهمیت دارد و باید بی نقص باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.