Injustice-3
یحیی رحیمی

احتمال معرفی بازی Injustice 3 در رویداد DC FanDome امسال

یحیی رحیمی 18 مرداد 1399 بدون دیدگاه
661 بازدید

کمپانی Warner Bros مراسم بزرگی در روز یک شهریور برگزار خواهد کرد. رویداد DC FanDome با حضور فیلم های سینمایی، سریال های تلویزیونی و بازی های ویدیویی جدید برگزار خواهد شد. فعلا می دانیم که یکی از بازی های حاضر در مراسم امسال، Suicide Squad خواهد بود که توسط استودیو راک استدی معرفی خواهد شد. شایعاتی از معرفی بازی Injustice 3 مطرح شده است و قرار است Ed Boon، مدیر عامل استودیو NetherRealm، در مراسم امسال حاضر باشد.

دو فرانچایز Mortal Kombat و Injustice از جمله بازی های بزرگ این استودیو به حساب می آیند. در چند سال گذشته تنها Mortal Kombat را به صورت فعال دیده ایم. نسخه یازدهم بازی در بهار سال گذشته منتشر شد و امسال هم بسته الحاقی Aftermath را مشاهده کردیم. شایعات جدید حاکی از تغییر روند چند سال اخیر استودیو است.

حضور Ed Boon به عنوان یکی افراد مطرح در برنامه DC FanDome می تواند پیام بزرگی برای ما داشته باشد. حضور او در مراسم امسال ارتباطی به مورتال کمبات ندارد زیرا که این برنامه تنها به محتوا و محصولات دنیای DC می پردازد. انتشار این توییت باعث پخش شایعه ای در مورد معرفی بازی Injustice 3 شد که یکی از غایب های بزرگ بازی های ویدیویی در چند سال اخیر بوده است.

فرانچایز Injustice یک تجربه مبارزه ای را با حضور تمامی شخصیت های کمیک های دی سی در اختیار طرفداران قرار می دهد. با توجه به انتشار کامل بسته الحاقی بازی مورتال کمبات 11، استودیو قادر به شروع کار روی پروژه بعدی خواهد بود و با توجه به موفقیت بی حد و شمار نسخه دوم اینجاستیس، ساخت نسخه سوم اتفاق غافل گیر کننده ای نخواهد بود.

خبرهایی از فروش بخش گیمینگ کمپانی برادران وارنر وجود دارد و گزینه هایی چون مایکروسافت و EA به عنوان خریداران احتمالی بیان شده اند، مشخص نیست چه بلایی سر بازی ها و فرانچایزهای تحت مالکیت برند WB Games خواهد آمد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.