MK11-Kollector
یحیی رحیمی

هیرو جدید Mortal Kombat 11 به نام Kollector معرفی شد

یحیی رحیمی 17 فروردین 1398 بدون دیدگاه
962 بازدید

چند روز پیش شاهد یک سری گزارش ها در مورد Mortal Kombat 11 بودیم و لیست دستاوردهای بازی در فروشگاه PS4 تعدادی از شخصیت های جدید را رونمایی کرد. Cetroin کاراکتری بود که هفته پیش معرفی شد و امروز نیز هیروی دیگری توسط NetherRealm معرفی شد و اسم او نیز Kollector است.

همان طور چند روز پیش دیدیم، اسم هیروی جدید Kollector است و یکی از جدیدترین هایی است که هیچ گاه در سری Mortal Kombat وجود نداشته است. او دارای چهار دست است و تقریبا Goro و Kinato است و البته ظاهر او کوچک تر از بقیه جنگجوهای حاضر در بازی است. این کوچک بودن به معنی ضعیف بودن نیست و این شخصیت واقعا خطرناک است و فن های خاص خودش را دارد.

همان طور که از اسمش پیداست، Kollector علاقه به جمع آوری اشیاء اطراف خود دارد و یک کوله پشتی در پشت خود حمل می کند و بعد آن‌ها را به سمت حریف پرتاب می کند و البته در آخر نیز زهر خود را می ریزد. در تریلر منتشر شده از او می توانیم ببینیم که او از راه دور و نزدیک به خوبی مبارزه می کند و هنگامی که در فاصله دور قرار دارد، فن خاص خود را اجرا می کند و سلاح های خاص خودش را دارد.

به نظر می رسد که Kollector دارای حرکات تلپورت مانند است و این به او اجازه می دهد تا نزدیک حریف شود و با چهار دستش، ضربه های نزدیک به هم و سریعی به فرد روبه رویش وارد کند. بین تمام شخصیت هایی که در Mortal Kombat 11 دیده ایم، Kollector روش خاص مبارزه خود را دارد و تقریبا مشابه او را تا به حال ندیده ایم. همان طور که می دانید Mortal Kombat 11 روز 23 آوریل برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.