GTA Online
یحیی رحیمی

آپدیت تابستانی بازی GTA Online معرفی شد: اتومبیل های جدید و بخش Co-Op

یحیی رحیمی 18 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,414 بازدید

استودیو Rockstar Games مدتی پیش از انتشار یک آپدیت تابستانی حجیم با محتوای غنی برای بازی GTA Online خبر داد. امروز تمامی جزئیات کامل در مورد به روزرسانی تابستانی بازی از جمله اطلاعاتی در مورد حالت Co-Op، اتومبیل های جدید و … در اختیار طرفداران قرار گرفته است.

آپدیت جدید مراحل کوآپ را به ارمغان آورده است و می توان همراه دوستان خود در مراحل مختلفی از جمله قایق سواری تا اتومبیل رانی در خیابان های شهر شرکت کرد. تابستان در لس سانتوس تازه شروع شده است و علاقه مندان می توانند همراه خودروهای جدید و مراحل چالش برانگیز تازه بازی شوند تا گرمای تابستان قابل تحمل تر شود.

بر اساس مطلب تازه منتشر شده در وب سایت راکستار، مالکان Galaxy Super Yacht قادر به شرکت در یک سری مسابقات جدید خواهند بود. این مراحل را می توان به صورت تکی یا گروهی از طریق مود کوآپ به پایان رساند. رقابت های مختلفی چون غواصی در آبهای عمیق و مسابقه با جت اسکی و قایق های تند رو هم بخشی از محتوای جدید خواهد بود.

رقابت های تجاری تحت عنوان Business Battles برگشته اند و قشر بیشتر این مراحل و چالش ها در کازینوی اصلی برگزار خواهند شد. وب سایت های فروش اتومبیل، مدل های جدیدی چون ماشین های اسپرت و آف رود را در اختیار بازیکنان قرار داده اند که همگی آن‌ها را می توان در گاراژهای موجود در نقشه، اسپورت کرد و تغییر داد. مانند همیشه مسابقات اتومبیل رانی مختلفی در بازی وجود دارد و حتی قابلیت طراحی پیست مسابقه شخصی و ایجاد رقابت های اختصاصی هم اضافه شده است.

در آخر باید گفت که آپدیت تابستانی بازی GTA Online شامل برطرف کردن یک سری باگ ها و بهبود عملکرد بازی هم خواهد بود. استودیو قول اضافه شدن مراحل دزدی را در ادامه سال میلادی داده است. این مراحل هم بخشی از آپدیت بزرگ بازی جی تی ا آنلاین خواهند بود.

روز 11 اوت برابر با 21 مرداد منتظر انتشار آپدیت جدید باشید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.