دلال پلی استیشن 5
یحیی رحیمی

دلال پلی استیشن 5 در توجیه کار خود: من کارآفرینان جوان تربیت می‌کنم

یحیی رحیمی 28 دی 1400 3 دیدگاه
1,792 بازدید

شروع نسل نهم کنسول‌ها با حضور دلالان رسماً به کابوسی بی‌پایان تبدیل شد. فروش آنلاین کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری با یورش دلالان مواجه شد و بسیاری با خرید تمامی محصولات موجود و فروش آن‌ها با قیمت گزاف، سود زیادی به جیب زدند. چنین افرادی باعث شدند تا میلیون‌ها نفر امکان خرید کنسول با قیمت اولیه را نداشته باشند. اخیراً یک دلال پلی استیشن 5 در توجیه کار خود گفته است که او در حال تربیت کردن نسل تازه‌ای از کارآفرینان است و برای بقیه شغل ایجاد می‌کند.

دلال پلی استیشن 5 از اهمیت کارش می‌گوید

به گزارش پارسی گیم، جک بیلیس (Jack Bayliss) یک سرویس اشتراکی به نام Aftermarket Arbitrage راه انداخته است که اعضا با پرداخت 30 پوند ماهانه از آخرین موجودی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس اطلاع پیدا می‌کنند. این افراد سریعاً به خرید کنسول می‌پردازند و در نتیجه امکان خرید از بقیه گرفته می‌شود. این فرد با جمع‌آوری 1500 مشترک، ماهانه 61 هزار دلار درآمد دارد و این در حالی است که او به افرادی کمک می‌کند که کنسول را با قیمت پایه می‌خرند و آن را با قیمت بالاتری به فرد دیگری می‌فروشند.

جک بیلیس علی‌رغم اینکه وضع موجود را بدتر می‌کند؛ اما دلیلی اخلاقی برای کارش پیدا کرده است. او از عدم توانایی خانواده‌ها برای خرید پلی استیشن 5 آگاه است؛ اما باور دارد که مزیت‌های کار او بیشتر از معایب آن است. وی می‌گوید: «من آن روی سکه را دیدم و این در حالی است رسانه و عموم که از ما متنفر هستند و به ما دلال می‌گویند، آن را نمی‌بینند». وی در ادامه گفته است که در حال تربیت نسل تازه‌ای از کارآفرینان است:

داشتن یک پلی استیشن 5 یا ایکس باکس برای من مهم نیست. آیا این محصولات لوکس هستند؟ اگر می‌توانید 450 پوند برای این دستگاه بپردازید، آنگاه پرداخت 100 پوند بیشتر مسئله‌ای نخواهد بود. می‌دانم که بعضی خانواده‌ها مجبور می‌شوند صد پوند بیشتر از آن‌هم بپردازند؛ اما شما به اعضای ما فکر نمی‌کنید. آن‌ها 30 کنسول در اختیار دارند و از هرکدام 100 پوند سود می‌کنند و در طی چند روز، پول زیادی به دست می‌آورند.

دلال پلی استیشن 5

دلالی پلی استیشن 5 شغل جدید بریتانیایی‌ها

بیلیس جوان در ادامه گفته است که بسیاری از اعضای سرویس اشتراکی او، افرادی کم سن و سال هستند و او به آن‌ها کمک می‌کند تا کسب و کار خودشان را راه بیندازند. جک بیلیس در ادامه افزود: «آنچه آن‌ها انجام می‌دهند، همان کارآفرینی است و برای خودشان یک درآمد ایجاد می‌کنند و همچنین کاری می‌کنند که برای 90 درصد مردم اهمیت ندارد و برایشان مشکل پیش نمی‌آورد». او مدعی است که اعضای سرویس او، درآمد زیادی دارند و حتی تعدادی، شغل خود را رها کرده‌اند و به دلالی رو آورده‌اند.

آن‌ها وقت بیشتری برای خانواده و فرزندشان دارند. افرادی را داشته‌ایم که منزل خود را تعمیر کرده‌اند و برای همسرشان خودرو جدید خریده‌اند. فردی را داشتیم که 20 هزار پوند بدهی داشت و در طی یک سال، تمام بدهی خود را پرداخت کرد

این اظهارات نشان می‌دهد که خرید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس همچنان دشوار خواهد بود و وضعیت بدتر خواهد شد. دموکرات‌ها در آمریکا قانونی را معرفی کرده‌اند که جلوی این افراد را می‌گیرد و اجازه فعالیت نمی‌دهد. گفتنی است در ایران نیز بسیاری از فروشگاه‌ها به انجام این کار می‌پردازند و قیمت‌ها را کنترل می‌کنند.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    اینجا تاجران و دلال ها کنسول ۴۰۰ دلاری پی اس ۵ دیجیتال رو که باید باشه دوازده میلیون دارن میفروشن ۲۴ میلیون یعنی ۸۰۰ دلار ، دو برابر و کنسول ۵۰۰ دلاری رو دارن ۹۰۰ دلار میفروشن، بعد اگر بخواید مثلا از امریکا براتون بفرستن جدا از هزینه ارسال بالا، گمرک فرودگاه ۳۵ درصد ارزش کالا مالیات روش میگیره که همه مجبور بشن از همون دلال ها خرید کنن.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Pp

    مهمان

    هرچی در می آرن این دلال ها منظورم احتکار گران است انشا الله به شرف و شأن ابوالفضل از جان شیرینشان بکشند ، کثافتهای اشغال

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ممد(عشق کالاف)

    مهمان

    منی که برای رسیدن به آرزو هام باید برم کارگری که بعد آخرش از آرزوم منصرف بشم بتونم به کارهای دیگم برسم از هیچکدومشون نمیگذرم چه ازون مسئول چه اون بچه پولدار که با پولش عشق حال میکنه چه از اونی که برای پول درآوردن براش مهم نیست اونایی که ضعیفن ضعیف تر هم میشن چون که اونقدر پول ندارن که باهاش یه کاری بکنن ولی یه روز قل میدم به خودم تمام اینارو نابود کنم ?

    پاسخ دهید