call-of-duty-black-ops-5
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty 2020 با همکاری Treyarch و Raven Software ساخته می شود

یحیی رحیمی 15 مرداد 1399 بدون دیدگاه
958 بازدید

ماه مرداد به میانه رسیده است و هنوز خبری از بازی Call of Duty 2020 نداریم. Activision هنوز برنامه ای برای زمان معرفی بازی اعلام نکرده است و بحران کرونا همه ی برنامه ها را به هم ریخته است. امروز اطلاعات تازه ای از نسخه 2020 بازی که با نام Call of Duty Black Ops Cold War شناخته می شود، منتشر شده است.

در طول کنفرانس مالی سه ماه گذشته کمپانی Activision، صحبت هایی از آینده فرانچایز ندای وظیفه هم بیان شد. این بازی توسط دو استودیو Treyarch و Raven Software توسعه خواهد یافت. Raven معمولا نقش استودیو کمکی را ایفا می کند اما این دفعه بخش بزرگی از فرایند تولید بازی را برعهده داشته است که اتفاق عجیبی نیست. مدتی پیش شایعه ای در مورد مشکلات تولید بازی منتشر شد و Treyarch قادر به ساخت بازی به تنهایی نبود.

اکانت توییتر دو استودیو گفته شده هم به نوبه خود، خبر منتشر شده در مورد Call of Duty 2020 را تایید کردند و بنابراین همه چیز رسمی است و تنها معرفی بازی مانده است. Raven در توییت خود از همکاری با Treyarch اظهار خوشحالی کرده است و تری آرچ هم به همین شکل، هیجان خود را نسبت به بازی جدید نشان داده است.

بزرگ ترین سوال در مورد نسخه 2020 بازی ندای وظیفه، زمان معرفی آن خواهد بود. Activision علاقه ای به انتشار اطلاعات نسبت به بازی های جدیدش ندارد و جالب است که موفق به حفظ اطلاعات بازی تا این ماه از سال شده است. این ناشر بزرگ آمریکایی قول انتشار خبرهای بیشتر را در روزهای آینده داده است.

سونی فردا، پنج شنبه، قسمت جدید برنامه State of Play را منتشر خواهد کرد و احتمال حضور بازی کالاف دویتی هم وجود دارد. سونی و اکتیویژن در طول سالهای اخیر همکاری نزدیکی با هم داشته اند و یک سری از محتوای بازی Call of Duty در انحصار کنسول پلی استیشن 4 بوده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.