rainbow-six-siege-mute-protocol
یحیی رحیمی

با رویداد جدید Rainbow Six Siege به نام Mute Protocol آشنا شوید

یحیی رحیمی 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
440 بازدید

بازی Rainbow Six Siege در فصل دوم از سال پنجم قرار دارد و از امروز دومین رویداد محدود فصل در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. Mute Protocol کنترل اسم رویداد جدید است که در واقع یک مود هیجان انگیز است که یک سری ویژگی های آینده نگرانه به بازی اضافه می کند.

یوبی‌سافت برای چند روز بود که تیزرهایی از مود Mute Protocol منتشر می کرد و بالاخره امروز تریلر معرفی آن را دریافت کردیم. با ورود به مود میوت پروتکل، شاهد نقشه بازطراحی شده Tower خواهید بود که تغییرات زیادی با اضافه شدن المان های آینده نگرانه در آن ایجاد شده است.

در مورد هیروها باید گفت که نسخه سایبرنتیک و پیشرفته تر از آن‌ها را دریافت خواهید کرد که یک سری ویژگی های جدید و لباس های فانتزی دریافت کرده اند. ایده اصلی رویداد جدید حول شخصیت Mute می چرخد. او در طی اتفاقی غافل گیر کننده، کنترل Tower را به منظور اعمال اهداف شیطانی به دست گرفته است. وظیفه اصلی تیم مهاجمین، حمله به مقر اصلی میوت و جلوگیری از اهداف شوم او است.

تیم مدافعان باید همراه میوت شوند و جلوی حمله مهاجمین را بگیرند. در کنار اسکین های جدید و ظاهر تازه نقشه تاور، یک سری ویژگی های گیم پلی هم در Mute Protocol گنجانده شده است. برای نمونه دوربین و درون ها تنها قادر به ارایه تصویر دشمن نخواهند بود و می توانید آن‌ها به منظور انتقال به مکان موردنظر استفاده کنید.

اگر نقش مهاجم را داشته باشید، درون خود را به دست می گیرید و به مکان مورد نظر می روید و با این ویژگی، به همان نقطه منتقل خواهید شد اما اگر در تیم مدافعان باشید، چنین کاری را با استفاده از دوربین های امنیتی انجام دهید. رویداد Mute Protocol از امروز تا هفدهم اوت در سراسر پلتفرم ها حاضر خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.