سرویس‌های Xbox Game Pass و EA Play
مهدی ملکی

اضافه شدن EA Play به گیم‌پس PC تا سال 2021 تاخیر خورد

مهدی ملکی 26 آذر 1399 بدون دیدگاه
406 بازدید

مایکروسافت با راه‌اندازی و تمرکز روی سرویس اشتراکی خود گیم‌پس، مزایای بزرگی را در مقابل رقیبان خود به دست آورده است؛ این مزایا هر روز با تعهدات قوی این شرکت افزایش پیدا می‌کنند و یکی از آن‌ها استفاده از بازی‌های شرکت الکترونیک آرتز است. شما اگر کاربر کنسول‌های مایکروسافت باشید، با استفاده از سرویس گیم‌پس قادر خواهید بود تا به بازی‌های سرویس EA Play نیز دست یابید؛ ولی این امر تا سال 2021 برای کاربران PC شدنی نیست.

تیم ایکس باکس گیم‌پس به تازگی اعلام کرده است که یکپارچه‌سازی این سرویس با EA Play، در پلتفرم PC تا سال 2021 در دسترس قرار نخواهد گرفت. این دو سرویس قرار بود که در تاریخی نامعلوم از این ماه دچار ادغام شوند اما اکنون با یک تاخیر رو به رو هستیم که این تیم اینگونه آن را شرح می‌دهد:

ما تصمیم گرفتیم تا عرضه EA Play را به عنوان بخشی از ایکس باکس گیم‌پس روی PC و اشتراک آلتیمیت را تا سال 2021 به تعویق بیاندازیم.

در حالی که این توضیح هیچ اشاره‌ای به دلیل تاخیر ندارد، ما تنها می‌دانیم که کارمندان بخش گیم‌پس مایکروسافت به زمان بیشتری برای تکمیل اهداف خود نیاز دارند.

سرویس اشتراکی گیم‌پس هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و سری X و S در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید اشتراک ماه اول آن را تنها با قیمت 1 دلار تهیه کنید. در حالی که این سرویس شاهد حضور بازی‌های استودیوهای فرست‌پارتی مایکروسافت از جمله مجموعه تازه وارد به این جمع، بتسدا است، شما می‌توانید روی کنسول‌های مذکور از عناوین شرکت الکترونیک آرتز نیز لذت ببرید.

در این سرویس تمام بازی‌های جدید این شرکت از جمله Star Wars: Squadrons، Apex Legends، Jedi: Fallen Order و موارد نام‌آشنای دیگری در دسترس کاربران قرار دارند.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.