Splinter Cell
یحیی رحیمی

پخش انیمه Splinter Cell توسط نتفلیکس: بازگشت سم فیشر

یحیی رحیمی 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
846 بازدید

همه ی ما منتظر برگشت بازی Splinter Cell هستیم و یوبی‌سافت فعلا خبر خوشی برای ما ندارد. Variety امروز از پخش انیمه ساخته شده بر اساس اسپلینتر سل و پخش آن توسط نتفلیکس خبر داده است. بر اساس گزارش منتشر شده، یوبی‌سافت با نتفلیکس قراردادی به منظور پخش این انیمه به ثبت رسانده است و به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود.

وظیفه ساخت و تهیه کنندگی انیمه Splinter Cell برعهده Derek Kolstad خواهد بود. او قبلا روی فرانچایز جان ویک کار کرده است و یکی از نویسندگان معروف سریال های تلویزیونی و صنعت سرگرمی به حساب می آید. نتفلیکس چراغ سبز ساخت انیمه را به Derek داده است و فعلا دو فصل هشت قسمتی در برنامه کاری قرار گرفته است.

همکاری انجام گرفته موجب تعجب بسیاری از طرفداران بازی اسپلینتر سل شده است. معمولا بازی های غربی کمتری به انیمه تبدیل می شوند و بیشتر انیمه هایی را دیده ایم که در آخر به بازی تبدیل شده اند. این در حالی است که طرفداران منتظر نسخه بعدی بازی هستند و جهت گیری انجام شده توسط یوبی‌سافت چندان به مذاق آن‌ها خوش نیامده است.

یوبی‌سافت در طول چند سال اخیر روی پروژه های فیلم و سریال کار کرده است. برای نمونه یک فیلم سینمایی بر اساس بازی Assassin’s Creed در سال 2016 اکران شد و پروژه هایی چون تهیه فیلم سینمایی از روی The Division و خلق یک سریال تلویزیونی از Skull & Bones هم در دستور کار قرار دارند.

شایعات مختلف حاکی از توسعه بازی بعدی Splinter Cell است. در حالی که بسیاری از توسعه نسخه بعدی نا امید شده اند، گمانه زنی ها برعکس این را نشان می دهند. مدیر عامل یوبی‌سافت چندی پیش از علاقه سران کمپانی به ساخت یک نسخه دیگر گفته بود و باور داشت که نیاز به زمان بیشتری برای ساخت بازی و ایجاد یک عنوان در خور طرفداران وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.