یحیی رحیمی

یوبی‌سافت به دلیل فرستادن ایمیل‌های تهاجمی به کاربران The Division 2 عذرخواهی کرد

یحیی رحیمی 13 بهمن 1397 بدون دیدگاه
669 بازدید

در ماه اخیر مشکلات عدیدی دست‌به‌دست هم داده‌اند که یوبی‌سافت فقط عذرخواهی کند. این کمپانی فرانسوی چند هفته پیش به دلیل مشکلی که در بازی Assassin’s Creed Odyssey وجود داشت از طرفداران خود عذرخواهی کرد و این بار نیز اتفاق دیگری رخ‌داده است.

یوبی‌سافت در ایمیل‌هایی که برای جذب کاربران به نسخه بتای بازی The Division 2 فرستاده است؛ گفته است که بیایید و نگاه کنید چطور می‌توان یک حکومت را به‌طور واقعی در یک نسخه بتا نابود کرد و به تعطیلی کشاند! داستان آنجایی جالب می‌شود که دولت آمریکا از ماه دسامبر به دلیل مشکلات سیاسی تعطیل است و تقریباً طولانی‌ترین تعطیلی در تاریخ ایالات‌متحده را شاهد هستیم.

همین موضوع باعث تعطیلی بسیاری از سرویس‌های محافظتی آمریکا مانند FBI شده است. یوبی‌سافت چنین موضوعی را در نظر نداشته است و نا غافل حرف از تعطیلی و نابودی دولت زده است که به مذاق طرفداران خود خوش نیامده است. تنها بعد از یک ساعت از انتشار این ایمیل، یوبی‌سافت دست به عذرخواهی زد. این کمپانی در متن عذرخواهی خود گفته است:

این ایمیل بازاریابی که در مورد Tom Clancy’s The Division 2 بود به‌اشتباه فرستاده‌شده است. اشتباه بزرگی بود و ما برای این خطا و همچنین گفته‌های تهاجمی موجود در ایمیل عذر می‌خواهیم. ما تأثیر بسته شدن دولت ایالات متحد روی زندگی هزاران نفر را می‌دانیم و نمی‌خواستیم چیزی به این وضعیت اضافه کنیم.

این کار اشتباه بزرگی برای یوبی‌سافت بود و با توجه به وضعیت پیش‌آمده به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد. بسیاری از اینکه یوبی‌سافت وارد سیاست شود و در این موردنظر بدهد ناراضی هستند و البته این کمپانی خوش‌نام فرانسوی هیچ‌گاه برنامه‌ای برای این کار نداشته است و حتی مدیرعامل یوبی‌سافت پیش‌تر گفته بود که سیاسی شده برای هر کسب‌وکاری نتیجه بدی خواهد داد.

به‌هرحال نمی‌توان گفت که The Division 2 سیاسی نیست و این بازی دقیقاً قلب حکومت آمریکا و واشنگتن را در نظر گرفته است و پیرامون گروه‌هایی است که می‌خواهند این شهر را به نابودی بکشانند. گفتنی است که The Division 2 در تاریخ 15 مارس برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد. نسخه بتا نیز از هفتم فوریه تا یازدهم فوریه در جریان خواهد بود و پیوستن به این نسخه نیز شانسی است و باید ثبت‌نام کنید.

منبع: Euro Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.