stalker-2
یحیی رحیمی

پشتیبانی STALKER 2 از ری ترسینگ و رزولوشن 4K روی Xbox Series X

یحیی رحیمی 9 مرداد 1399 1 دیدگاه
474 بازدید

بازی STALKER 2 در طول استریم زنده Xbox Games Showcase معرفی شد و توانستیم تصاویری اولیه از فضای بازی دریافت کنیم. این بازی در ادامه نسخه اول، طرفداران را به دنیای پساآخرالزمانی و قلب فاجعه برخواهد گرداند و با توجه به اینکه بازی روی Xbox Series X عرضه می شود، استودیو از نهایت قدرت گرافیکی کنسول استفاده خواهد کرد.

صفحه رسمی بازی STALKER 2 در وب سایت اکس باکس خبر از وجود ویژگی های گرافیکی چون Ray-Tracing و رزولوشن 4K UHD داده است. این ویژگی ها با توجه به ماهیت سینمایی تریلر معرفی بازی، چندان مشخص نبودند اما باید انتظار کیفیت بسیار بالایی از این بازی را داشته باشیم و توسعه دهندگان در تلاش اند تا از ظرفیت سخت افزار کنسول جدید استفاده کنند.

با توجه به آنچه در استریم هفته پیش اکس باکس دیدیم، تلاش های زیادی برای ارایه کیفیت گرافیکی بالا روی کنسول Xbox Series X انجام گرفته است. مایکروسافت با گنجاندن پردازنده گرافیکی قدرتمند و استفاده از پردازنده صدای جداگانه، ظرفیت پردازشی بسیار زیادی در اختیار استودیوها قرار داده است تا هر آنچه در نظر دارند را پیاده کنند.

مایکروسافت مدت هاست از عرضه بازی های جدید روی Xbox One می گوید اما قشر بیشتر بازی های نشان داده شده در مراسم هفته پیش، مخصوص Xbox Series X بودند. در خبر دیگری، فیل اسپنسر از انتشار خبرها و جزئیات بیشتری از کنسول در ماه اوت میلادی خبر داده است. شایعاتی در مورد معرفی Xbox Lockhart در اوت شنیده می شوند و ممکن است بالاخره شایعات درست از آب دربیایند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    واقعا خوشحال شدم.
    با این بازی خیلی خاطر دارم ، نسخه های قدیمیش مال زمانیه که بچه بودم ، چقدر ما رو ترسوند لعنتی ، عالیه که دوباره رفتن سراغش
    البته حاصل نابودی او تیمی که استاکر های قدیمی رو می ساخت شد مترو 2033 که اونم معرکه بود.

    پاسخ دهید