دانلود بازی The Zachtronics Solitaire Collection برای PC
دانلود بازی The Zachtronics Solitaire Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Zachtronics Solitaire Collection برای PC

پارسی گیم 29 شهریور 1401 بدون دیدگاه
1,456 بازدید

دانلود بازی The Zachtronics Solitaire Collection برای کامپیوتر

اگر از قدیمی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی با رایانه‌های شخصی باشید، قطعاً بازی‌های پیش‌فرض ویندوز را به خاطر دارید. مجموعه‌ای از کارت بازی‌های متنوع تحت عنوان Solitaire در ویندوز وجود داشت که می‌توانست برای ساعت‌های کوتاه افراد را سرگرم کند. محبوبیت این بازی‌های ساده باعث شده تا استودیوها به ساخت عناوین مستقلی با همین سوژه مشغول شوند. بازی The Zachtronics Solitaire Collection از استودیو Zachtronics عنوانی در همین سبک بوده که مجموعه‌ای جذاب از کارت بازی‌ها را در اختیارتان قرار خواهد داد.

در بازی The Zachtronics Solitaire Collection شما با 7 بازی مختلف و سرگرم‌کننده از سری Solitaire روبه‌رو هستید که هر کدام جذابیت منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و برای گذران وقت در بازه‌های کوتاه مناسب هستند. اولین نکته جلوه‌های بصری بازی بوده که به شکلی ساده اما چشم‌نواز تمامی جزییات را به تصویر کشیده است. همچنین بازی از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند که شایان تقدیر است. این 7 بازی که یکی از آن‌ها کاملاً نوآورانه و جدید است با تنوعی که ارائه می‌دهند برای هر طرفدار این سبک از کارت بازی‌ها کفایت می‌کند.

در این کلکسیون، شما بازی Solitaire را با کارت‌های تاروت، بلوک‌های معروف شرقی Mahjong، Opus Magnum، استفاده از مهره‌های دوران جنگ سرد و… تجربه خواهید کرد. در یکی از این بازی‌های امکان تقلب کردن هوشمندانه وجود دارد، در دیگری باید سرعت و استراتژی متفاوتی ارائه دهید و برخی حافظه تصویری شما را با استفاده از رنگ‌ها به چالش می‌کشد. در مجموع با یکی از قوی‌ترین و کامل‌ترین کلکسیون‌های بازی‌های کارتی همراه هستید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Slay the Spire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Zachtronics Solitaire Collection برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1366 x 768
DirectX: Version 11
Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 3840 x 2160
DirectX: Version 11
Storage: 750 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Zachtronics Solitaire Collection is here! Inside you will find seven totally unique solitaire games originally designed as minigames for our 2016–2022 releases, updated with new 4K graphics, plus one brand new solitaire variant found only in this collection.
Shenzhen Solitaire: A FreeCell-inspired solitaire variant with a three-color deck based on mahjong tiles
Sigmar’s Garden: A tile matching game using the alchemical symbols from Opus Magnum
Proletariat’s Patience: An asymmetric solitaire variant where some cards are grouped by suit while others are stacked by alternating colors
Kabufuda Solitaire: A challenging solitaire variant using Japanese kabufuda cards where additional free cells are unlocked by making sets

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.