Civilization VI
یحیی رحیمی

Civilization 6 به مدت چند روز روی استیم مجانی شد

یحیی رحیمی 5 مرداد 1399 بدون دیدگاه
534 بازدید

اگر قادر به دریافت مجانی بازی Civilization 6 روی فروشگاه اپیک گیمز نبوده اید، حالا وقت خوبی است که چند روزی را به صورت مجانی در این بازی بگذارنید. این بازی به مدت چند روز در فروشگاه استیم مجانی شده است و بعد از اتمام زمان هم قادر به خرید بازی با تخفیف مناسبی خواهد بود.

امروز و فردا قادر به تجربه بازی Civilization 6 روی استیم هستید. این بازی یک عنوان استراتژی نوبتی است که شما را در مقام یک فرمان روا قرار می دهد. با قرار گرفتن در جایگاه فرمان روا، بازی از عصر نوسنگی شروع می شود و مراحل مختلف تکامل تاریخ پیش روی چشم شما قرار می گیرد. در این مراحل لازم است استراتژی های مناسب را ابتدا برای بقا و سپس به منظور تصرف دنیا به دست آورید.

بازی دارای بخش های متنوعی همچون جنگ، فرهنگ و دیپلماسی است و در طول بازی اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها دریافت خواهید کرد. بعد از اتمام این دو روز در صورتی که مایل به خریداری بازی باشید، تخفیف 75 درصدی در نظر گرفته شده است. اگر به دنبال خرید هستید، تا روز 27 ژوئیه مصادف با 6 مرداد فرصت دارید. تنها تا فردا برای خرید بازی زمان در اختیار شما قرار دارد و دست بجنبانید.

توسعه دهنده اخیرا یک بسته الحاقی جدید به نام Ethiopia Pack را تحت New Frontier Pass منتشر کرده است که با قیمت 5 دلار در دسترس است. این بسه الحاقی، شخصیت منیلیک 2 را به عنوان رهبری اتیوپی معرفی می کند و داستان تازه ای برای شما دارد. کشور اتیوپی روی یک تپه قرار گرفته است و سطح پیشرفت دانش و فرهنگ آن نسبت به کشورهای اطراف بیشتر است.

یک مود جدید هم در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن قادر به سر و کله زدن با سازمان های مرموزی خواهید بود که در نهایت کشور شما را قدرتمند خواهند کرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.