As Dusk Falls
یحیی رحیمی

قدرت داستان پردازی پویا را در بازی As Dusk Falls ببینید

یحیی رحیمی 3 مرداد 1399 بدون دیدگاه
872 بازدید

چرا ما عاشق داستان هستیم؟ برای جواب این سوال می توان ساعتها بحث کرد اما مایکروسافت در رویداد Xbox Games Showcase دیشب پاسخ خود را ارایه داد: زیرا که آن‌ها ما را در این دنیای پر آشوب هدایت خواهند کرد و حقایق زیادی را در مورد ما برملا خواهند کرد. مایکروسافت برای نشان دادن خلاقیت خود در زمینه داستان پردازی، بازی As Dusk Falls را معرفی کرد.

نکته مهمی که در مورد داستان های پویا وجود دارد آن است که حقایق زیادی را در مورد خودمان برملا می کنند و هنگام تجربه این نوع بازی ها، همزادپنداری عجیبی با شخصیت ها خواهیم داشت. هنگامی که نقش یک شخصیت را برعهده می گیرید، تمامی احساسات و چالش های او را تجربه خواهید کرد و می بینید که زندگی از دیدگاه او چطور است. اما مهم ترین نکته این بازی ها، انتخاب های شخصی است.

هنگامی که وارد زندگی یک شخصیت می شویم، درک بهتری از آن‌ها پیدا می کنیم و به لطف احساسات آن‌ها، احساسات ما رشد پیدا می کند. دلیل ساخت بازی As Dusk Falls، روایت یک داستان بی نظیر است که بتوان حتی در دنیای سرد بازی های ویدیویی، باز هم یک روایت داستانی بی نقص و سینمایی داشت که ما را همراه سفر درونی شخصیت های اصلی بکشاند.

As Dusk Falls

بازی As Dusk Falls اولین تجربه استودیو Slightly Mad Studio است که به کمک توسعه دهندگان قبلی استودیو Quantic Dreams ساخته شده است. این بازی در مورد دو خانواده است که در صحرای آریزونا به هم دیگر می پیوندند. داستان جلوه ای خیالی دارد و از حال به گذشته و آینده می پرد و به نوعی 30 سال از زندگی این دو خانواده در چند ساعت به خورد بازیکن داده می شود.

آیا شخصیت ها می توانند از چنگال خانواده و چالش های آن رهایی پیدا کنند؟ آیا گذشته بالاخره آن‌ها را رها خواهد کرد؟ این سوال هایی است که شما در طول داستان به آن پاسخ خواهید داد. پرداختن به زندگی واقعی به جای یک سری داستان های فانتزی روتین در بازی های ویدیویی نکته مثبت As Dusk Falls است. مایکروسافت به دنبال تغییر داستان پردازی در دنیای بازی است و قرار است در ماه های آینده اطلاعات بیشتری منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: Xbox

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.