پارسی گیم

دانلود بازی CARRION The Greatest Time Of Year برای PC

پارسی گیم 3 مرداد 1399 1 دیدگاه
9,679 بازدید

دانلود بازی CARRION The Greatest Time Of Year برای کامپیوتر

بازی‌های دو دهه پیش به دلیل محدود بودن قدرت سخت‌افزار و تازگی صنعت بازی، راهی جز پرداختن به‌عنوان های دوبعدی و شخصیت‌های با قدرت‌های فانتزی در محیط‌های عجیب و دور از باور نداشتند. هر چه استانداردهای بازی پیشرفت کرد، المان‌هایی چون داستان‌پردازی پویا و تمرکز روی اکتشاف به یک استاندارد تبدیل شدند. گاهی لازم است از بازی‌های نوین فاصله بگیریم و به دنیای کلاسیک بگردیم. استودیو Phobia Game Studio به کمک Developer Digital بازی کلاسیک و دوبعدی Carrion را با تم ترسناک راهی بازار کرده است که شمارا در مقابل موجوداتی ناشناخته در بعد دیگری از هستی قرار می‌دهد و باید از زندان آن‌ها به‌وسیله تفنگ و سلاح‌هایی که همراه دارید فرار کنید و راه رهایی را پیدا کنید.

با پیشرفت در بازی Carrion بزرگ‌تر و قدرتمندتر خواهید شد و این بار می‌توانید دشمن را به‌راحتی شکست دهید و توانایی‌ها بهتری برای مبارزه پیدا کنید. بازی به یک سری مراحل بسیار طولانی تقسیم‌شده است که با ورود به هرکدام از آن‌ها دشمنان روی سر شما می‌ریزند و شما هم آن‌ها را از دور بازی خارج خواهید کرد. بازی نه به داستان‌پردازی توجه دارد و نه به المان‌های بازی‌های مدرن. همه‌چیز در دنیای کلاسیک که گیمرهای قدیمی با آن آشنا دارند جریان پیدا می‌کند و برای زنده ماندن باید با پوست و خون خود جنگید. بازی کاریون نیازی به نقشه و راهنمایی ندارد، مسیر همیشه روبه‌جلو است و خودتان می‌فهمید که درآن‌واحد باید چه‌کار کنید. برای غلبه بر دشمنان یک محافظ در نظر گرفته‌شده است اما فکر نکنید که می‌توانید یک‌تنه همه را نابود کنید، باید به فکر استراتژی‌هایی برای نبرد هم باشید تا مبادا دشمن بر شما غلبه کند.

گیم پلی خطی هیجان‌انگیز بازی همراه یک فضای بصری بی‌نظیر شده است که واقعاً باید تلاش توسعه‌دهندگان را تحسین کرد. موجودات داخل بازی به بهترین شیوه ممکن طراحی‌شده‌اند و کافی است خودتان وارد Carrion شوید تا عمق ماجرا را بفهمید. همه این‌ها در کنار تم ترسناک بازی، تجربه چندساعته را در اختیار شما می‌دهد که برای همیشه در گوشه ذهن شما خواهد نشست و ماجراجویی بی‌نظیر را در اختیارتان قرار می‌دهد. در طی این ماجراجویی، لحظات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد و همراه هیجان مراحل بازی خواهید شد تا اوقاتی مفرح پشت سر گذاشته شوند. این بازی تا دقیقه آخر شمارا نگه می‌دارد و پس از پایان است که همه‌چیز را متوجه خواهید شد. بازی‌هایی چون Dead Cells و Creaks را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی CARRION The Greatest Time Of Year با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1
Processor: 2 core processor
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: compatible with OpenGL 3.0
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

CARRION is a reverse horror game in which you assume the role of an amorphous creature of unknown origin. Stalk and consume those that imprisoned you to spread fear and panic throughout the facility. Grow and evolve as you tear down this prison and acquire more and more devastating abilities on the path to retribution.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه