Assassins-Creed-Valhalla
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت فعلا قیمت بازی هایش را بالا نخواهد برد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1399 بدون دیدگاه
471 بازدید

با نزدیکی به نقطه شروع نسل جدید کنسول های بازی، بحث در مورد قیمت بازی ها بالا گرفته است. توسعه دهندگان باور دارند که هزینه ساخت بازی ها به شدت افزایش پیدا می کند و این باعث بالا رفتن قیمت نهایی بازی خواهد شد. 2K Games از حالا قیمت NBA 2K21 را به 70 دلار رسانده است و باور دارد که 60 دلار برای این بازی کافی نیست. این تصمیم باعث بالا گرفتن بحث قیمت بازی ها در نسل آینده کنسول ها شده است.

یوبی‌سافت یکی از بازیگران بزرگ صنعت بازی های ویدیویی است و برنامه زیادی برای نسل بعدی دارد. بازی های Watch Dogs Legion و Assassin’s Creed Valhalla متعلق به نسل آینده هستند و روی Xbox Series X وPS5 منتشر خواهند شد. یوبی‌سافت تصمیمی برای بالابردن قیمت بازی هایش ندارد و باور دارد که فعلا زمان مناسبی برای بالابردن قیمت نیست و ممکن است در آینده 10 دلار به این قیمت اضافه کند.

با اعلام افزایش قیمت 10 دلاری، بسیاری از ناشران هنگام معرفی مشخصات بازی هایشان، قیمت را به عنوان یک فاکتور مهم در معرض دید قرار می دهند. SEGA امروز از تاریخ انتشار و قیمت بازی Yakuza Like a Dragon پرده برداشت و همان 60 دلار را به عنوان قیمت اعلام کرد و با این حساب 2K Games تنها ناشری است که 10 دلار به قیمت بازی هایش اضافه کرده است که در حالت فعلی کمی دور از عادت و عجیب است.

سوی دیگر بحث آن است که قیمت بازی ها دو نسل است از 60 دلار بالاتر نرفته است و با توجه به اینکه هزینه ساخت بازی ها چندبرابر شده است، منطقی نیست هنوز همان قیمت را بپردازیم. جدا از یوبی‌سافت و 2K، دیگر ناشران در مورد قیمت بازی هایشان تصمیم گیری نکرده اند و ممکن است در آخر یک استاندارد قیمتی جدید را ببینیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.