Ghost-Recon-Breakpoint
یحیی رحیمی

صحبت های کارگردان Ghost Recon Breakpoint در مورد تنوع مراحل بازی

یحیی رحیمی 24 خرداد 1398 بدون دیدگاه
713 بازدید

یوبی‌سافت مدتی پیش بازی Ghost Recon Breakpoint را معرفی کرد و این بازی نیز نسخه جدیدی از سری Ghost Recon است و کمی فرمول همیشگی این بازی را تغییر داده است. قرار است که در تعطیلات آخر سال میلادی شاهد عرضه این بازی باشیم.

با توجه به موفقیت بی حد و شمار نسخه Wild Lands، قرار است که نسخه Breakpoint نیز ادامه دهنده راه گروه Ghosts باشد و باید شانس خود را دوباره در این محل استوایی امتحان کنند. آنچه دیده ایم برای ما بسیار آشنا به نظر می رسد اما می توانیم بگوییم که Ghost Recon Breakpoint راه دیگری برای سرگرم کردن ما به پیش گرفته است. به تازگی کارگردان و خالق بازی به نام Eric Couzian در مورد ماموریت های مختلف بازی و همچنین شیوه ای که بازیکنان می توانند آن‌ها را انجام دهند، صحبت کرده است.

او در گفتگو با Twinfinite سوالات مختلفی را پاسخ داده است. برای نمونه یکی از آن‌ها این است که تنوع مراحل به چه صورتی است و تیم توسعه بازی چگونه می خواهد آن‌ها را متفاوت کند. او در جواب از آزادی عمل بازیکنان گفته است و این خارج از متن اصلی بازی است که فردی، چطور دشمن خود را به زمین بزند و این انتخاب در دست بازیکن است. او در این مورد گفت:

اولین نکته این است که ما هیچ چیزی را ننوشته ایم و از پیش آماده نکرده ایم. معمولا می گویم که یک کمپ یا یک وضعیت، مشکلی است که بازیکنان باید آن را حل کنند، اما نمی دانیم که که آن‌ها می خواهند چطور آن را انجام دهند. تنوع مختلی از مراحل بر اساس استایل بازی شخصی شما وجود دارد. در مورد گیم پلی نیز بستگی به چیزی که شما دوست دارید، می توانید مراحل مختلفی را بازی کنید و این مراحل نیز با یکدیگر کاملا متفاوت خواهند بود.

قرار است که Ghost Recon Breakpint در تاریخ چهارم اکتبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.