Yakuza-Like-a-Dragon
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و سیستم موردنیاز بازی Yakuza: Like a Dragon اعلام شد

یحیی رحیمی 2 مرداد 1399 بدون دیدگاه
555 بازدید

فرانچایز Yakuza تا مدت ها تنها در ژاپن منتشر می شد و طرفداری در غرب نداشت. استودیو چند سال پیش نظر خود را تغییر داد و بالاخره نسخه هایی از بازی را با زبان انگلیسی هم منتشر کرد. جدیدترین نسخه این بازی Yakuza: Like a Dragon نام دارد که تغییرات زیادی به خود دیده است و برای شروع می دانیم که بازی روی پلتفرم های مختلفی منتشر می شود که PC مهم ترین آن‌هاست.

سگا دیروز پلتفرم های هدف بازی Yakuza: Like a Dragon و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. این بازی در ماه نوامبر میلادی روی کنسول های نسل هشتم منتشر خواهد شد و نسخه از بازی به پلی استیشن 5 هم راه پیدا خواهد کرد که هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. افرادی که بازی را روی PS4 خریداری کرده باشند، یک نسخه مجانی روی PS5 دریافت خواهند کرد و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

با اعلام این خبر، صفحه استیم بازی هم آپدیت شد و مشخصات سیستم پایه و موردنیاز برای اجرای Yakuza: Like a Dragon اعلام شد. با نگاهی به مشخصات سخت افزاری اعلام شده، می توان گفت افراد زیادی قادر به اجرای بازی خواهند بود. استفاده از سخت افزار قدرتمند اما تضمین دریافت کیفیت بهتر است و پیشنهاد می کنیم در زیر نگاهی به سیستم موردنیاز بازی بیندازید و آن را با مشخصات سیستم خود تطبیق دهید.

بر اساس تاریخ اعلام شده در صفحه استیم بازی، روز 12 نوامبر مصادف با 22 آبان قادر به دریافت بازی Yakuza: Like a Dragon خواهید بود. سگا برعکس 2K Games قیمت بازی را بالا نبرده است و همان 60 دلار برای خرید بازی کافی خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1

Processor: Intel Core i7-3770 | AMD FX-8350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB

Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-6700 | AMD Ryzen 5 1400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB | AMD Radeon RX 580, 4 GB

Storage: 50 GB available space

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.