بتا Call of Duty: Modern Warfare 3
ارحام ادبخواه

بتا Modern Warfare III ابتدا برای پلی استیشن منتشر می‌شود

ارحام ادبخواه 22 مرداد 1402 بدون دیدگاه
178 بازدید

ظاهرا شرکت سونی یک بار دیگر قرار است بتا نسخه جدید کالاف دیوتی را زودتر از همه منتشر کند. با وجود اینکه در حال نزدیک شدن به رسمی شدن خرید اکتیویژن-بلیزارد توسط مایکروسافت هستیم، انگار بتا بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در ابتدا برای کاربران پلی استیشن منتشر می‌شود. البته که احتمالا آخرین باری است که چنین اولویتی در نظر گرفته می‌شود.

شرکت سونی ارزش زیادی برای مجموعه کال آف دیوتی قائل است و اگر اخبار را دنبال کرده باشید، متوجه این موضوع هستید. شرکت ژاپنی صرفا برای اینکه حق نشر بازی‌های Call of Duty را از دست ندهد، با تمام توان جلوی همکاری میان اکتیویژن-بلیزارد و مایکروسافت را گرفت. این ارزش آنقدری زیاد است که آن‌ها پیشنهاد دسترسی چهار ساله به تمام محصولات اکتیویژن-بلیزارد را رد کردند تا بتوانند حداقل 10 سال دیگر کال آف دیوتی را برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر کنند.

حال و طبق اطلاعات به دست آمده، شیمی بین پلی استیشن و کال آف دیوتی قرار است یک بار دیگر به وجود آید. ظاهرا بتا Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گیرد و بعدها به دست کاربران سایر پلتفرم‌ها برسد. از آنجایی که ساخته‌های اکتیویژن در چند ماه آینده به مایکروسافت تعلق پیدا می‌کند، موضوع انتشار این بتا دور از انتظار بود.

با توجه به ویدیویی که در کانال عربی پلی استیشن در یوتیوب منتشر شده بود، کاربران پلی استیشن می‌توانند پنج روز زودتر از هر پلتفرم دیگری به تجربه بتا Modern Warfare 3 بپردازند. اما این ویدیو پس از مدتی حذف شد تا حدس و گمان‌ها به صورت مجدد شدت گیرد. نکته جالب این است که بتا دو بازی COD: Modern Warfare 1 و COD: Modern Warfare 2 هم دقیقا پنج روز زودتر در اختیار گیمرهای پلی استیشن قرار گرفتند.

بتا Call of Duty: Modern Warfare 3

بتا Modern Warfare 3 پنج روز زودتر برای پلی استیشن می‌آید

این ویدیو خیلی سریع از کانال مذبور پایین کشیده شد، اما در همین مدت کوتاه طرفداران موفق به گرفتن اسکرین شات شدند. طبق عبارت‌های ترجمه شده توسط کاربران توییتر، این جمله در ویدیو مربوطه دیده می‌شد:«بتا را زودتر از همه روی پلی استیشن بازی کنید. قابل دسترس پنج روز زودتر از هر پلتفرم دیگری. برای دسترسی به بتا باید بازی را پیش خرید کرده باشید.»

تمام اطلاعات منتشر شده در مورد بتا Call of Duty: Modern Warfare 3 منطقی به نظر می‌رسند و باید منتظر وقوع آن‌ها باشیم. اما با گذر از این بحث‌ها باید بدانید که عرضه بازی مورد بحث برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم تایید شد. بدین ترتیب، کاربران PS4 هم می‌توانند مانند کاربران PS5 حدود پنج روز زودتر از بتل Modern Warfare 3 لذت ببرند.

نظر شما در مورد عرضه زودهنگام بتا بازی COD: Modern Warfare III برای پلی استیشن چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.