xbox-series-x
یحیی رحیمی

تولید انبوه کنسول Xbox Series X شروع شده است؛ فرانسه در اولویت است

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
591 بازدید

مایکروسافت به شدت در حال کار روی کنسول Xbox Series X است و می خواهد هر طور شده آن را در زمان معین شده عرضه کند. فیل اسپنسر چند روز پیش گفته بود که با وجود عدم اجازه سفر به چین از پیشرفت کارهای تولید رضایت دارد. حالا وب سایتی فرانسوی شروع تولید این کنسول جدید را تایید کرده است.

این خبر توسط وب سایت Xboxygen فرانسه منتشر شده است. در گزارش جدید گفته شده است که تولید کنسول Xbox Series X شروع شده است و کشور فرانسه نیز به عنوان یکی اولویت های ردموندی ها به منظور ارایه این کنسول بازی اعلام شده است. در ادامه گفته شده است که میزان کنسول های تولیدی به منظور شروع عرضه کافی است.

به نظر می رسد که میزان کنسول های تولید شده برای عرضه در فرانسه به میزان کافی باشد. در این وب سایت گفته شده است که فرانسه یکی از اهداف مایکروسافت و بازار بزرگی برای این کنسول دارد و همچنین مردم فرانسه نیز انتظارات زیادی از این کنسول جدید دارند و به همین منظور باید مقدار مناسبی از آن در اختیار فروشگاه های فرانسوی قرار گیرد.

در ادامه گفته شده است که ویروس کرونا روی تولید کنسول تاثیر گذاشته است اما برعکس Xbox One، قرار است کشورهای بیشتری همان روزهای اول کنسول را دریافت کنند. در نتیجه هیچ ریسکی در این مورد وجود ندارد. هر چند که باید تا آخر سال میلادی صبر کنیم و هنوز تولید کنسول به اندازه ای نیست که بتوان تمام دنیا را پوشش داد.

مشخص است که Xbox Series X وارد آخرین مرحله خود شده است و همه چیز نهایی شده است. این به معنی آن است که مایکروسافت قیمت کنسول را هم مشخص کرده است و احتمالا در رویداد ماه آینده، از همه چیز خبردار خواهیم شد. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.