Assassins Creed Valhalla
یحیی رحیمی

دنیای Assassin’s Creed Valhalla سرشار از فرهنگ ها و آب و هوای گوناگون است

یحیی رحیمی 28 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,051 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان یکی از بزرگ ترین بازی های جهان گستر فوق العاده به نظر می رسد. طراحی دنیای بازی با جزئیات زیادی انجام گرفته است و فضای بازی بسیار زیبا طراحی شده است. سری بازی آساسینز کرید استاد ارایه محیط زیبا است و این بازی جدید پا فرار تر از نسخه های پیشین خود گذاشته است.

تا به حال صحبت های زیادی در مورد گستردگی نقشه و دنیای بازی Assassin’s Creed Valhalla شنیده ایم. کارگردان داستانی بازی به نام دربی مک دویت در گفتگو با GamingBolt جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشته است. او گفته است که یوبی‌سافت دنیای بی نظیری را خلق کرده است که فضای کافی را در اختیار توسعه دهندگان به منظور ارایه مکانیسم های جدید و فضایی مشابه عصر وایکینگ ها ارایه می دهد.

سری بازی آساسینز کرید بیشتر به دلیل فضای اکشن نقش افرینی و جهان گستر بودنش شناخته می شود. هر کدام از نسخه های این بازی توانسته اند داستان خود را در این فضا روایت کنند. وقتی به ساخت محیط Assassin’s Creed Valhalla رسیدیم، روی ساخت ویژگی های گیم پلی تازه ای که به بازیکنان اجازه تجربه عصر وایکینگ ها و فضای آن را می دهد متمرکز شدیم. ما به بازیکنان ابزاری اعطا کرده ایم که بتواند تمامی گوشه و کنار دنیای زنده و پویای بازی را تجربه کنند.

 

نقشه بازی سراسر از محیط های مختلف با فرهنگ های گوناگون و آب و هوای متغیر و خاص آن منطقه است. هنوز جزئیاتی از بازی مانده است که آماده به اشتراک گذاشتن آن‌ها نیستیم اما بازیکنان Assassin’s Creed Valhalla قادر به تجربه دنیای وایکینگ ها هم در نروژ و هم انگلستان خواهند بود. چهار پادشاهی بزرگ Wessex، Mercia، Northumbria و East Anglia با تمامی جزئیات و فرهنگ خاص خودشان در بازی حاضر هستند.

بازی آساسینز کرید والهالا روز 27 آبان در اختیار کاربران کنسول های نسل هشتم و PC قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.