ubisoft_execs
یحیی رحیمی

برکناری چندین مقام برجسته یوبی‌سافت؛ تحقیقات ادامه دارد

یحیی رحیمی 22 تیر 1399 بدون دیدگاه
472 بازدید

مساله آزار جنسی کارکنان در ماه اخیر به اوج خود رسیده است. بمب خبری را چند وقت پیش در صنعت سینما و هالیوود شنیدیم و دامنه آن به بازی های ویدیویی کشیده شده است. یکی از کمپانی های مورد اتهام، یوبی‌سافت است. مدیرعامل کمپانی قول تغییرات جامع و بررسی موضوع را داده بود و در نتیجه آن، سه تن از مدیران ارشد که وظایف مهمی دارند به اتهام آزار و توهین جنسی در محیط کار اخراج شده اند.

یوبی در کنفرانس خبری روز شنبه از اخراج سه مقام ارشد کمپانی به نام های Serge Hascoët، Yannis Mallat و Cécile Cornet خبر داده است. این در نتیجه تصمیمات ساختاری گرفته شده در کمپانی انحام شده است و بر اساس آن، یوبی‌سافت موظف به تغییر کارکنان و پیدا کردن افراد متخلف و مشخص کردن جرم آن‌ها و ارایه مستندات لازم به مراجع قانونی است.

افراد کنار گذاشته شده همگی از مسئولان مهم بوده اند. Hascoët مدیر بخش خلق بازی است و چهره مهمی به حساب می آید که نظرات او داخل تمامی بازی های کمپانی وجود دارد. Mallat اما مدیر استودیوهای کانادایی یوبی‌سافت است که نقش مهمی در ساخت بازی های Assassin’s Creed دغاشته است. در آخر Cornet مدیر بخش منابع انسانی است و او کسی است که به شکایات کارکنان در مورد محیط کار رسیدگی می کند.

این کمپانی فرانسوی از گماردن افراد دیگری به پست های اعلام شده خبر داده است. مدیرعامل یوبی‌سافت بار دیگر به تمامی کارکنان اطمینان خاطر داده است که اقدامات لازم برای حل مشکل انجام می شود و رفتارهای سمی به هیچ عنوان قابل قبول نیستند. در ادامه گفته شده است افرادی که تحت آزار قرار گرفته اند به صورت ناشناس تجربه خود را با مقام مسئول در میان گذارند تا سریعا افراد متخلف شناسایی شوند و به مقام های قضایی معرفی شوند.
در صورتی که اتهام چنین افرادی تایید شود، ممکن است به چند سال زندان محکوم شوند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.