Assassins-Creed-Valhalla-
یحیی رحیمی

Assassin’s Creed Valhalla چندان وارد افسانه های اسکاندیناوی نخواهد شد

یحیی رحیمی 13 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
1,040 بازدید

سری بازی Assassin’s Creed در طول دو نسخه اخیر وارد دنیای افسانه ها شده است. هر دو نسخه Origins و Odyssey پیرامون خدایان و هیولاها بودند. با معرفی بازی Assassin’s Creed Valhalla در روز گذشته، دوباره وارد بخش تاریخی بازی شدیم و این نسخه به نظر خود را به واقعیت و رئالیسم بازگردانده است.

کارگردان داستانی بازی Assassin’s Creed Valhalla به نام داربی مک دویت در مورد طبیعت این بازی صحبت کرده است و آن را با عنوان God of War که کاملا بر اساس افسانه های اسکاندیناوی بود مقایسه کرده است. او گفته است که نگران چنین مقایسه هایی نیست و بازی آن‌ها چندان به افسانه ای اسکاندیناوی نمی پردازد و برعکس، بیشتر حس و حال وایکینگ ها را در آن دوره تاریخی به نمایش می گذارد. البته که هنوز به افسانه ها پرداخته می شود اما تمرکز اصلی روی آن نیست.

God of War عالی است. بله من آن را بازی کرده ام. فوق العاده است. من نمی گویم که نگران این نیستم که بازی ها مشابه هم باشند اما آن‌ها کاملا به افسانه ها وارد شده اند. برای نمونه هنگام تجربه خدای جنگ می توانید خدایان مختلف اسکاندیناوی را با مشت لت و پار کنید. بازی های کمی به شکل ما وایکینگ ها را از لحاظ تاریخی بررسی کرده اند. البته که همیشه نیاز به بررسی افسانه ها وجود دارد اما ما می خواهیم که شما واقعا فکر کنید که در عصر تاریک انگلستان زندگی می کنید. می توانید آثار به جا مانده از رومی ها را ببنید و همچنین زندگی ساکسون ها را قبل از گرویدن به مسیحیت مشاهده کنید.
ما یک دنیای بزرگ برای جستجو، غارت، هجوم و آشنایی با انسان های جالب ساخته ایم اما شما این کار را به عنوان یک انسان انجام خواهید داد و با اسب خود مسافت های دوری را خواهد رفت و خبری از پرواز و این مسائل نیست.

بازی Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات آخر سال میلادی برای کنسول های نسل فعلی و بعدی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.