Horizon Raw Material
یحیی رحیمی

خط تولید لباس Horizon Forbidden West توسط گوریلا گیمز معرفی شد

یحیی رحیمی 21 تیر 1399 بدون دیدگاه
625 بازدید

بازی Horizon Forbidden West در میان اولین عناوینی بود که در رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 رونمایی شد. تصاویر منتشر شده از بازی دنیایی غنی و سرشار از محتوا را نشان می دهد. نسخه اول بازی به نام Horizon Zero Dawn که در سال 2017 منتشر شد ارزش چند بار بازی را دارد و با وجود شخصیت آلوی و قبایل مختلف، یک عنوان بی نظیر به شما می رود. استودیو گوریلا گیمز به دنبال گسترش بازی به یک فرانچایز عظیم است و امروز از خط تولید لباس با تم بازی هورایزن خبر داده است.

Guerrilla Games اطلاعات تازه از بازی Horizon Forbidden West در بخش خبری وب سایت پلی استیشن منتشر کرده است. استودیو به دنبال گسترش فرانچایز به مرزهای جدیدی فراتر از بازی های ویدیویی است و به همین دلیل وارد عرصه پوشاک با راه اندازی خط تولید لباس به نام Horizon Raw Materials شده است. این خط تولید محصولاتی با تم بازی را به بازار عرضه خواهند کرد که در نهایت منجر به افزایش سود سونی خواهد شد.

خط تولید لباس Horizon Raw Materials با همکاری کمپانی Insert Coin راه اندازی شده است و تمامی محصولات با تم فرانچایز هورایزن خواهند بود. محصولات اولیه شامل یک کت زیبا، ست تیشرت و کلاه خواهد بود. می توانید در زیر نگاهی به این لباس ها بیندازید. تمامی محصولات روی وب سایت Insert Coin آماده پیش فروش هستند و از اواسط ماه اوت میلادی به بازار عرضه خواهند شد.

گوریلا گیمز از پروژه های دیگری مرتبط با بازی Horizon Forbidden West خبر داده است. از جمله این پروژه ها باید به بازی فکری و کتاب کمیک اشاره کرد و انتظار می رود در ادامه سال میلادی عرضه شوند. سونی از محصولات دیگری مانند موسیقی متن بازی پرده برداشته است و احتمالا نسخه کالکتور بازی یک سری مجسمه و آیتم های جالب خواهد داشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.