New_World
یحیی رحیمی

انتشار بازی New World از آمازون گیم به تاخیر افتاد

یحیی رحیمی 21 تیر 1399 بدون دیدگاه
549 بازدید

کمپانی آمازون تقریبا در تمامی شاخه های فناوری و آی تی سرمایه گذاری کرده است. این کمپانی مدتی پیش با تاسیس Amazon Game Studios وارد بازار بازی های ویدیویی شد و چند بازی هم از سوی این استودیو معرفی شد. از جمله آن می توان به Crucible اشاره کرد که یک شوترگروهی است و فعلا در حالت بتا قرار دارد. آمازون امروز از به تاخیر افتادن زمان انتشار بازی New World خبر داد.

قرار بود بازی New World در ماه اوت امسال منتشر شود اما کارگردان آن به نام ریچ لارنس خبر از تاخیر عرضه بازی داده است. او در وب سایت اصلی بازی از ادامه روند توسعه بازی گفته است. این تصمیم به منظور افزودن محتوای بیشتر گرفته شده است و به همین دلیل تاریخ انتشار از مرداد به اوایل بهار سال بعدی موکول شده است. لارنس در ادامه گفته است که تصمیم گرفته شده بعد از مطالعه وضعیت گرفته شده است و تجربه بازی از نظر او کامل نیست و نیاز به محتوای بیشتری برای ارایه تجربه ای کامل در ژانر MMO نیاز است.

این دومین بار است که بازی New World تاخیر خورده است. تاریخ اولیه بازی در ماه مه میلادی قرار داشت و ویروس کرونا باعث تغییر آن به اوت شد. اولین تاخیر به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی کووید 19 بود و این دفعه به دلیل کمبود محتوای کافی است. افرادی که بازی را پیش خرید کرده اند. می توانند نسخه آلفای بازی را در تاریخ 25 اوت میلادی دریافت کنند و بازخورد خود را به گوش توسعه دهندگان برسانند.

انتشار بازی Crucible تجربه خوبی برای آمازون نبود. تعداد مشکلات و باگ های بازی به حدی زیادی بود که همان روز اول از فروشگاه ها برچیده شد و بازی دوباره وارد حالت بتا شد تا فکری به حال آن شود. تکرار دوباره این اشتباه با نیو ورلد چندان شروع خوبی برای آمازون رقم نخواهد زد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.