Crucible
یحیی رحیمی

آمازون از توسعه شوتر مجانی Crucible دست کشید

یحیی رحیمی 20 مهر 1399 بدون دیدگاه
386 بازدید

آمازون مدتی پیش با شور و اشتیاق وارد بازار بازی‌های ویدیویی شد و چندین بازی را به‌عنوان پروژه‌های آینده‌اش معرفی کرد. بازی Crucible که یک شوتر مجانی بود، از اهداف اصلی به‌حساب می‌آمد و مدتی پیش به‌صورت بتا منتشر شد اما به دلیل وجود مشکلات متنوع، بازی از حالت انتشار خارج شد و دوباره به دست توسعه سپرده شد. آمازون امروز از لغو توسعه این شوتر مجانی PvPvE خبر داده است.

بر اساس اعلامیه منتشرشده توسط آمازون، بازی Crucible از روز 9 نوامبر میلادی برابر با 19 آبان شمسی از دسترس خارج خواهد شد و سرورهای آن آفلاین می‌شود. افرادی که روی توسعه این بازی کار می‌کردند هم به تیم ساخت بازی New World که یک MMO فانتزی است اضافه خواهند شد و توسعه بازی Crucible تا بررسی‌های آینده متوقف خواهد شد. آمازون قول برگشت هزینه انجام‌شده برای بازی را داده و اگر برای بازی خرج کرده‌اید، می‌توانید تمام هزینه‌های انجام‌شده را برگردانید.

در هفته‌های آینده ما یک پلی تست نهایی با حضور بازیکنان برگزار خواهیم کرد. بعدازآن است که لابی‌های بازی را غیرفعال خواهیم کرد اما هنوز قادر به تجربه بازی به‌صورت کاستوم و در لابی‌های اختصاصی خواهید بود. منتظر اطلاعات بیشتری در مورد رویداد پیش رو باشید.

بازی Crucible در ماه مه میلادی منتشر شد و در ژوئن هم به دلیل اشکالات و باگ‌های زیاد به حالت بتای خصوصی برگشت و توسعه‌دهندگان قول برطرف کردن مشکلات بازی با بررسی بازخوردهای کاربران را داد؛ اما این بازخوردها کافی نبوده و آمازون مجاب به لغو توسعه بازی شده است. بازی Crucible ساخته‌ی استودیو Relentless Studios است و دو تیم را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد و این دو گروه باید دنبال عنصر حیات بگردند؛ این همان ماده‌ای است که باعث افزایش قدرت شخصیت‌های بازی می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.