آمازون new world
سید مسعود کاظمی

آمازون متهم به استفاده از بات برای انتشار نظرات مثبت در مورد New World شد

سید مسعود کاظمی 16 آذر 1400 بدون دیدگاه
158 بازدید

بازی New World جدیدترین محصول آمازون در سبکِ MMORPG است که با بازخوردهای متفاوتی مواجه شده است. اخیراً طرفداران در پلتفرمِ Reddit آمازون را به استفاده از بات برای انتشار نظر مثبت در مورد New World متهم ساخته‌اند.

اینطور به‌نظر می‌رسد مشکلات بازی New World تمامی ندارند. آپدیت‌های نه‌چندان مفید، باگ‌های بی‌شمار و خرابی مکرر سرورهای بازی، باعث شده است که بیش از 500 هزار بازیکن نیو ورلد را ترک کنند. در بخش «انتخاب طرفداران» مراسم The Game Awards، این بازی پایین‌ترین رتبه را کسب کرد.

اینطور به‌نظر می‌رسد که آمازون برای حل این مشکل روش نادرستی را در پیش گرفته است. طرفداران این بازی معتقد هستند که شرکت سازنده‌ی این بازی برای پخشِ نظر و دیدگاه مثبت در مورد New World از بات استفاده می‌کند. بازیکنان با گذاشتن تصاویری از کامنت‌های مشابه در پلتفرم Reddit که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، آمازون را به استفاده از بات متهم کرده‌اند.

« Gotta admin, the game feels good different in the PTR» یکی از کامنت‌هایی است چندین بار تکرار شده است. در جایی این نوشته طولانی‌تر به این شکل نوشته شده است: «Gotta admit the game feels good different in the PTR. The event stuff is nice too». تکرار کلمات و اشتباهات مربوط به دستور زبان، طرفداران را متقاعد ساخته است که این نظریات توسط بات نوشته شده است، نه یک فرد واقعی.

آمازون new world

آمازون از بات برای بهتر جلوه دادن New World استفاده می‌کند

شکی در این نیست که نویسنده‌ی چنین نظرات یک شخص نمی‌تواند باشد. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری LegitimateDonkey در یک تئوری توضیح می‌دهد که آمازون برای خنثی کردن نظرات منفی طرفداران، از بات برای ایجاد نظریات مثبت استفاده می‌کند. این درحالی است که قبلاً گیمرها مدعی شده بودند که شرکت آمازون در استیم نظرات مثبت دروغین منتشر می‌کند.

در ادامه LegitimateDonkey مدیران گروه‌های مختلف Reddit را به مخفی کردن این موضوع متهم می‌کند. او توضیح می‌دهد که مدیران این گروه تمام پست‌های مرتبط به آمازون و بات را حذف می‌کند تا این خبر پخش نشود.

یکی از مدیرهای گروهی در Reddit می‌گوید که نظرات مشابه ربطی به آمازون ندارد. او توضیح می‌دهد که بات‌ها برای خلق یک تاریخچه در پلتفرم Reddit یک پیام را چندین بار تکرار می‌کنند. این کار لزوماً ربطی به آمازون و پوشاندن نواقص بازی ندارد.

در هر صورت طرفداران همچنان معتقد هستند که آمازون پشت این نظرات دروغین است. تعداد زیادی از بازیکنان گزارش داده‌اند که بعد از نوشتن نقد منفی در مورد بازی، نظرات مثبت دروغین زیر نقدشان پست می‌شود. حتی اگر طرفداران در این مورد اشتباه کنند، آمازون همچنان راه دشواری برای محبوب ساختن New World پیش‌رو دارد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.