Dirt-5
یحیی رحیمی

بازی Dirt 5 دارای خودروهای مختلفی از کلاس های اسپرت تا رالی خواهد بود

یحیی رحیمی 15 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,086 بازدید

سه سال از انتشار بازی Dirt 4 می گذرد و استودیو Codemasters نسخه پنجم بازی را معرفی کرده است. این فرانچایز در ماه اکتبر قدمی به جلو خواهد برداشت Dirt 5 قرار است تجربه ای بی نظیر از مسابقات رالی در پیست های خاکی به همراه 12 کلاس اتومبیل حرفه ای ارایه دهد.

اولین ویدیو از بازی Dirt 5 در مراسم معرفی بازی های Xbox Series X نشان داده شد. آن زمان گفته شد که بازی از 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و کیفیت بالایی روی کنسول های جدید ارایه می دهد. به تازگی گفته شده است که نسخه PS5 هم چنین کیفیتی را ارایه خواهد داد. توسعه دهنده بازی اخیرا در مورد کلاس های مختلف اتومبیل های موجود در بازی اطلاعاتی را منتشر کرده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، اتومبیل های زیادی از ماشین های رالی کلاسیک دهه 80 میلادی گرفته تا خودروهای مدرن امروزی در بازی وجود دارند:
Cross Raid: این نوع خودروها مخصوص موقعیت های سخت ساخته شده اند و ویژگی های سرعت، استحکام و دوام را کنار هم دارند. از جمله این خودروها می توان به Volkswagen Race Touareg 3 و Laffite G-Tec X-Road اشاره کرد که برای اولین بار است به بازی اضافه می شوند.

  • Rock Bouncer: تایرهای بزرگ و سیستم تعلیق دیوانه کننده از ویژگی های این خودروهاست. با استفاده از آن‌ها قادر به طی کردن تمام پیست های کوهستانی خواهید بود و هیچ مانعی نمی تواند جلوی حرکت این ماشین ها را بگیرد.
  • Rally Cross: خودروهای این کلاس برای مسابقات رالی در پیست های خاکی و سرعت ساخته شده اند. این اتومبیل ها مخصوص پیست های تنگ و پر پیچ و خم هستند زیرا که قدرت مانور زیادی در پیچ ها ایفا می کنند. از جمله آن‌ها می توان Peugeot 208 WRX و Citroen C3 R5 اشاره کرد که زمان صفر تا صد آن‌ها مناسبت پیست های رالی است.
  • Formula Off-Road: این کلاس دارای خودروهای عظیم الاجسه ای است که قدرت موتور بالایی دارند. این خودروها مخصوص رقابت های Stampede هستند و علاوه بر آنکه می توانید در پیست های خاکی از پس موانع بربیایید، می توانید انتظار سرعت بالایی از آن‌ها هم داشته باشید.
  • Classic Rally: انواع خودروهای کلاسیک رالی در این کلاس دسته بنده شده ند. از فیات 131 گرفته تا Porsche 924 GTS Rallye در این کلاس حاضر هستند و می توانید انتظار عملکرد مناسبی در کنار سرعت و قدرت لازم برای برد یک مسابقه را داشته باشید.
  • ماشین های رالی دهه 80 و 90: در این دسته قادر به انتخاب ماشین های کلاسیک مانند میتسوبیشی و همچنین مدل های دهه هشتاد پورشه خواهید بود.

برای اطلاع از کلاس های بیشتر می توانید به لینک منبع مراجعه کنید. بیش از 12 کلاس مختلف در بازی Dirt 5 وجود دارند و اتفاق خوب آن است که نولان نورث و تروی بیکر از ناتی داگ هم به عنوان صداپیشه های بخش داستانی بازی حضور دارند. روز 9 اکتبر منتظر عرضه بازی باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.