دانلود بازی Planetary Annihilation TITANS برای PC
دانلود بازی Planetary Annihilation TITANS برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Planetary Annihilation TITANS Fusion برای PC

پارسی گیم 15 تیر 1399 بدون دیدگاه
6,169 بازدید

دانلود بازی Planetary Annihilation TITANS Fusion برای کامپیوتر

بازی Planetary Annihilation عنوانی استراتژیک توسعه‌یافته توسط استودیو Planetary Annihilation است که اولین بار در سال 2014 راهی بازار شد. از آن زمان تابه‌حال چندین نسخه جداگانه از بازی منتشرشده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بازی Planetary Annihilation TITANS در سال 2015 اشاره کرد. این بازی یک نسخه جداگانه از عنوان اصلی است که شمارا به نبردی فضایی و علمی تخیلی میانه تمامی منظومه‌های شمسی سراسر کهکشان می‌برد. دیگر خبری از سکوت نیست و کل کهکشان به دنبال دست‌یابی به قدرتی تمام‌نشدنی، جنگی بزرگی را با انواع و اقسام ربات‌های هوشمند و سلاح‌هایی که در ذهن انسان نمی‌گنجند شروع‌شده کرده است، برای نجات زمین دوست‌داشتنی ما و دور کردن فرازمینی ها، لباس قهرمان به تن کنید و ارتش خود را آماده کنید.

بازی Planetary Annihilation TITANS با معرفی تایتان ها قدم به بازار گذاشت. این نیروهای عظیم الجسه قدرت بسیار زیادی دارند و با سلاح فرازمینی‌شان می‌توانند در کسری از ثانیه یک سیاره را با تمام نیروهایش به دست نابودی بسپارند. تایتان ها نسبت به دیگر نیروها ظاهر بزرگ‌تری دارند اما در گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده‌اند که درنهایت باید با دید استراتژیک آن‌ها در جنگ به کار برد زیرا که ممکن است برعکس باعث شکست شما شوند. ارتش خود را با اضافه شدن 16 جوخه جدید افزایش دهید. مهم نیست که از تانک‌های هوایی خوشتان می‌آید یا سفینه‌های فضایی قدرتمند مناسب ارتش شما هستند، اگر پول کافی داشته باشید می‌توانید همه آن‌ها را به ناوگان خود اضافه کنید و از آن‌ها در نبردهای مختلف استفاده کنید. این بازی تمرکز بیشتری روی حالت چند نفره دارد و به این منظور مودهای مختلفی اضافه‌شده‌اند که ساعت‌ها شمارا همراه دوستانتان سرگرم خواهند کرد.

سیاره‌های بسیار متنوعی در طول بازی Planetary Annihilation TITANS یافت می‌شوند و می‌توانید هرکدام که می‌پسندید را به‌عنوان هدف حمله انتخاب کنید و امپراتوری را در سراسر فضا گسترش دهید. ازجمله ویژگی‌های بازی می‌توان به نبردهایی افسانه‌ای اشاره کرد به‌نوعی که هوش از سر شما خواهید پرید. ممکن است مجبور شوید یک سیاره را با تمام قوا نابود کنید. این بازی هوش استراتژیک بالایی می‌طلبد و لازم است صبور باشید تا به تمام اهداف خود در بازی دست پیدا کنید. مدیریت منابع و ساخت ارتشی که در جنگ به‌عنوان بازوی هجومی و درعین‌حال دفاعی شما عمل کند اهمیت زیادی دارد. امپراتوری بزرگی را در سراسر کهکشان تشکیل دهید و نشان دهید که مغز استراتژیک بازی هستید. در این سبک عنوان‌های Command and Conquer Remastered و Total War: Three Kingdoms را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Planetary Annihilation TITANS Fusion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: MODERN Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Shader 3.0 / OpenGL 3.2 +, 1 GB GPU RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Additional Notes: Windows XP and Vista are NOT supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: MODERN Quad Core Processor
Memory: 12 GB RAM
Graphics: Dedicated Graphics Chip (Not Integrated) / OpenGL 3.2+, 1 GB GPU RAM
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Additional Notes: Windows XP and Vista are NOT supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

RTS JUST GOT BIGGER
TITANS is the huge stand-alone expansion to the already massive-scale RTS Planetary Annihilation, which includes the base game and adds tons of new features:
Devastate your enemies with 5 massive Titan-class super units like the earth-shaking Atlas bot and lightning-wielding Zeus airship!
Expand your strategic arsenal with 16 new units such as versatile Hover Tanks, indomitable Orbital Battleships, and voracious Nanobot Swarms!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.