یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه اوت سرویس Xbox Live Gold اعلام شد: داغ تر از تابستان!

یحیی رحیمی 9 مرداد 1398 بدون دیدگاه
544 بازدید

ماه اوت میلادی فردا شروع خواهد شد و همین باعث شده است که مایکروسافت به فکر معرفی بازی های رایگان جدید برای اعضای سرویس Xbox Live Gold باشد. مانند همیشه 4 بازی معرفی شده اند که دوتای آن‌ها مخصوص Xbox One و دوتای دیگری نیز مخصوص Xbox 360 هستند.

بازی که در این میان از همه جلوی چشم تر است، Gears of War 4 است. این اولین بازی از سری Gears است که روی Xbox One منتشر شده است. قرار است که این بازی از اول اوت میلادی تا آخرین روز ماه در دسترس کاربران باشد. رایگان شدن این بازی قطعا به دلیل مسائل تبلیغاتی بازی Gears 5 است که قرار است در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود.

در ادامه بازی Forza Motorsport 6 را شاهد هستیم که در سال 2015 به بازار عرضه شده است و قطعا برای آن‌هایی که این سری را بازی نکرده اند فوق العاده خواهد بود. سری بازی Forza بهترین ماشین سواری است که می توانید در بازار پیدا کنید و روی دست آن‌ها بازی نیست. این عنوان نیز از روز 16 اوت تا 15 سپتامبر در دسترس دانلود خواهد بود.

Games-with-Gold-August-2019

اما به کنسول قدیمی و دوست داشتنی Xbox 360 نیز نگاهی بیندازیم. از اول اوت تا اواسط ماه قادر به دانلود بازیTorchlight خواهید بود و البته قرار است که نسخه دوم این بازی نیز ماه بعدی عرضه شود و به نوعی این سرویس های حق عضویت نیز به بازاری برای تبلیغ بازی های جدید تبدیل شده است. آخرین بازی مجانی این ماه Xbox Live Gold نیز Castlevania Lord of Shadow است که بازی فوق العاده از این سری است و قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. این یکی از 16 اوت تا 31 ام در دسترس دانلود است.

اگر از اعضای این سرویس هستید، بازی های این ماه را از دست ندهید که در این تابستان گرم خیلی می چسبند.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.