PlayStation-Plus_July-2020-games
یحیی رحیمی

بازی‌های مجانی ژوئیه 2020 سرویس PS Plus: با NBA 2K20 و Tomb Raider همراه شوید

یحیی رحیمی 10 تیر 1399 بدون دیدگاه
721 بازدید

سرویس پلی استیشن پلاس با شروع ماه ژوئیه 2020 وارد 10 سالگی خود خواهد شد. سونی به منظور سامان دادن بازی های آنلاین این سرویس را راه اندازی کرد و اگر به انجام بازی های آنلاین می پردازید، قطعا با این سرویس آشنا هستید. یکی از ویژگی های این سرویس انتشار بازی های مجانی به صورت ماهانه است و این ماه قادر به دریافت بازی های بزرگی چون NBA 2K20 و Rise of the Tomb Raider خواهید بود.

اولین بازی ماه ژوئیه، NBA 2K20 نام دارد. این بازی سال پیش منتشر شد و اضافه شدن ویژگی های مهمی چون لیگ بسکتبال زنان و تغییرات گسترده بخش My Career توانست افراد بیشتری را سمت بازی بکشاند. NBA 2K20 همان حس و حال همیشگی بسکتبال NBA را دارد و هیجان در تاروپود بازی و تمام نقاط و گوشه‌های زمین یافت می‌شود. چه زمانی که دفاع می‌کنید و چه زمانی که بی‌مهابا حمله می‌کنید و دست و پای حریف را می‌لرزانید.

Rise of the Tomb Raider دیگر بازی ماه PS Plus است. داستان بازی به یکی از موضوعات کلاسیک دنیای بازی های ویدئویی یعنی دسترسی به راز جاودانگی می‌پردازد، این موضوع در قبل در عناوین بسیاری از ایندیانا جونز گرفته تا آنچارتد مشاهده شده است. هر چند در طول روند بازی متوجه خواهید شد، انگیزه اصلی لارا وسواس سیری ناپذریش از هیجان پس از حوادثی بود که برایش اتفاق افتادند.

آخرین بازی ماه Erica نام دارد. این بازی یک عنوان لایو اکشن سینمایی است که شخصیت پیچیده ای را نشان می دهد که به دنبال یافتن حقیقت مرگ پدرش است. بازی دارای پایان بندی های مختلفی است و خود بازیکن دیالوگ ها را انتخاب خواهد کرد که همین روی روند اصلی تاثیر خواهد گرفت.

تمامی این بازی ها از روز 7 ژوئیه تا سوم اوت میلادی در دسترس خواهند بود. خبر خوب آن است که سرویس PS Plus در روزهای چهارم و پنجم ژوئیه مجانی خواهد بود و می توانید بازی ها را به صورت آنلاین و بدون پرداخت حق اشتراک بازی کنید.

منبع:GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.