بازی Rise of the Tomb Raider
پارسی گیم

تصاویر جدید و تاریخ انتشار بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد

پارسی گیم 26 خرداد 1394 بدون دیدگاه
321 بازدید

به تازگی Crystal Dynamic و Square Enix، ناشر و سازنده ی بازی Rise of the Tomb Raider، تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر کرده اند که گویا به تریلر گیم پلی بازی که قرار است در E3 2015 نمایش داده شود، است. این عنوان در حال حاضر یک انحصاری زمانی برای دو کنسول مایکروسافت یعنی Xbox 360 و Xbox One است.

Square Enix هنوز تاریخ دقیقی انتشار این عنوان را اعلام نکرده است ولی گمان می رود که در E3 2015، اولین نمایش از گیم پلی بازی به همراه تاریخ انتشار آن منتشر شود. تا کنون تنها اعلام شده که بازی در تعطیلات سال 2015 بر روی کنسول های مایکروسافت منتشر می شود.

Rise of the Tomb Raider دنباله ای بر نسخه ی ریبوت شده ی سری Tomb Raider است. لارا کرافت در اولین تجربه ی ماجراجویی خود در نسخه ی اول، شیوه ی درست بقا را آموخت ولی اینبار قرار است او دیدی عمیقی نسبت به جهان پر رمز و راز سیبری بیندازد. جایی که وی باید از مهارت های زنده ماندن و عقل خود استفاده کند و به دوستان جدیدی اعتماد نماید تا سرانجام به یک مهاجم مقبره یا Tomb Raider تبدیل شود.

Crystal Dynamics در تریلر این عنوان نشان می دهد که لارا به دنبال یافتن یک شهر باستانی در سیبری است و در این راه با خطر های زیادی چون بهمن و کولاک رو به رو می شود. بازی مکانیزم های همانند نسخه ی 2013 دارد اما در بسیاری از جزئیات به ویژه فیزیک بازی، بهبود یافته است. این عنوان که اکنون یک انحصاری زمانی Xbox One محسوب می شود، در تاریخ 10 نوامبر 2015 عرضه خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.