Street fighter v
یحیی رحیمی

دو هفته مجانی را با Street Fighter V تجربه کنید

یحیی رحیمی 12 مرداد 1399 بدون دیدگاه
465 بازدید

بازی Street Fighter V در طول چند سال اخیر افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است و مسابقات متنوعی در آن برگزار می شود. استودیو بازی در استریم تازه خود از دسترسی مجانی بازی به مدت دو هفته خبر داده است. می توان از روز 5 اوت به 40 مبارز حاضر در بازی دسترسی پیدا کرد و دو هفته از انواع مسابقات آنلاین و مبارزات جمعی شرکت کرد.

استودیو استریم دیگری را در روز چهارشنبه پیرامون آینده بازی Street Fighter V پخش خواهد کرد. در این برنامه از آپدیت فصل پنجم و اخباری پیرامون eSports گفته خواهد شد و چندین شخصیت جدید هم معرفی می شوند. به طور کل اخبار شیرینی در انتظار طرفداران خواهد بود و اگر از طرفداران بازی هستید، گوش به زنگ اتفاقات چهارشنبه باشید.

از روز پنجم اوت مصادف با چهارشنبه پانزدهم مرداد، تمامی 40 مبارز موجود در نسخه Champion Edition در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این نسخه سال گذشته میلادی منتشر شد و با ارایه چهل شخصیت، 34 مرحله و بیش از 200 اسکین و لباس مختلف توانست نظر طرفداران ژانر مبارزه ای را به خود جلب کند. مودهای مختلفی در قالب این نسخه منتشر شده اند و شخصیت هایی چون Gill و Seth از نسخه های پیشین بازی استریت فایتر هم به Street Fighter V راه پیدا کرده اند.

مشکل بزرگی که در مورد بازی استریت فایتر 5 وجود دارد، کدنویسی است. این مشکل باعث ایجاد لگ های پی در پی در بازی شده است و مدتی پیش یکی از کاربران رددیت دست به کار شد و توانست در 2 روز مشکل را حل کند اما توسعه دهندگان هنوز کاری در این مورد انجام نداده اند. البته تغییرات انجام شده توسط این کاربر باعث از کار افتادن بخش کراس پلی شد و کپکام بالاخره از تلاش برای رفع مشکل خبر داد.

از چهارشنبه به مدت دو هفته بازی Street Fighter V را مجانی تجربه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.