دانلود بازی Interstellar Space Genesis برای PC
دانلود بازی Interstellar Space Genesis برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Interstellar Space Genesis Natural Law برای PC

پارسی گیم 8 تیر 1399 بدون دیدگاه
3,384 بازدید

دانلود بازی Interstellar Space Genesis Natural Law برای کامپیوتر

شما در میانه آخرین ماجراجویی هستید که ماجراجویی در کهکشان و میانه سیاره‌های دیگر را برگزیده‌اید. درحالی‌که جهان قدرت بسیار زیادی دارد شما و رقیبانتان هنوز بسیار جوان و تازه‌کار هستید. استودیو Praxis Games با بازی‌های استراتژیک فضایی خود شناخته می‌شود و در سال 2019 با یک بازی تازه به نام Interstellar Space Genesis بازگشت. این بازی یک عنوان استراتژیک نوبتی 4X است که به شما اجازه ساخت یک امپراتوری عظیم را در سراسر کهکشان می‌دهد. هرچند که ساخت یک امپراتوری بزرگ، هیجان‌انگیز و جالب است اما فرازمینی ها چنین چیزی را قبول نخواهند کرد و از همان لحظات اول برای بقا و گسترش مرزهای حکومت خود نیاز به ارتش و ورود به جنگ دارید.

حالا که شما وارد میدان نبرد بازی Interstellar Space Genesis شده‌اید باید بدانید که بسیار قبل از شما امپراتوری‌هایی تشکیل‌شده‌اند که حالا قدرت زیادی دارند و تحمل حضور شمارا روی میز رقابت ندارند. حالا زمان آن است که ثابت کنید امپراتوری شماست که لیاقت کنترل تمام کهکشان را دارد و اصلاً چه مفهومی دارد که یک قلدر بیاید و برای شما شاخ‌وشانه بکشد. این بازی تجربه استراتژیک 4X را با تغییرات خاص خودش ارائه می‌دهد. این باعث شده است که هیجان بیشتری به بازی بخشیده شود و تمرکز بیشتری روی جنبه گیم پلی انجام شود. در نظر گرفتن 6 نژاد متفاوت باعث ایجاد جذابیت بیشتری در بازی شده است و هرکدام از این نژادها نیز قدرت‌های خاص خودشان رادارند و با شناسایی نقاط ضعف و قوتشان قادر به انجام کارهایی شگفت‌انگیز خواهید بود. فناوری و ارتقای سیستم‌ها اهمیت زیادی دارد و در گوشه نگاهی به آن‌ها هم بیندازید.

بازی Interstellar Space Genesis تنها جنگ و خون‌ریزی را به تصویر نمی‌کشد. جستجو و ماجراجویی بخش بزرگی از بازی را تشکیل داده است و باید بتوانید در میانه کهکشان بچرخید و رازهای نهان آن را پیدا کنید. از تجربه آزاد این بازی قطعاً به وجد خواهید آمد. محیط آن سرشار از گنجینه‌ها و رازهایی است که میخکوبتان خواهد کرد. بخش استراتژیک این بازی هم بسیار دقیق و کاربردی است. به‌نوعی که می‌توانید سود و زیان خود را به‌طور کامل بررسی کنید و ببینید که سرمایه‌گذاری در کدام بخش‌ها به نفع شما خواهد بود و همان موقع بهترین تصمیم را بگیرید و مرزهای حکومت خود را گسترش دهید. چه کسی از مزه قدرت بدش می‌آید؟ این چون انگلی در خون ما رشد کرده است و برای برطرف کردن عطش مدیریت و حکومت‌داری این بازی پیشنهاد می‌شود. همچنین Outer Wilds و Age of Wonders Planetfall هم گزینه‌های خوبی هستند.

در ادامه برای دانلود بازی Interstellar Space Genesis Natural Law با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.x / 7
Processor: 2.5Ghz Intel Core 2 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 series / ATi Radeon HD 4650 series / NVidia GeForce GT 610 or equivalent / or a graphics card with 1GB+ video memory
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Minimum Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10 / 8.x / 7
Processor: 3.5Ghz Intel Core i5 or better
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 1GB NVidia GTX 660 or better / 1GB ATI HD7850 or better
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DX11 compatible
Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You are among the latest, and perhaps the last, of the challengers to undertake this great journey into the stars. While the universe may be ancient, you and your rivals are still young. As you compete with one another for control of this galaxy, there are others, far older and more powerful than you, who watch from a distance with unknown intentions. It is time for you to prove your empire deserves to rule this galaxy, once and for all. You may prove worthy after all, but worthy of what? It is up to you to Discover the Unknown…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.35 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.