دانلود بازی Age of Wonders Planetfall - Invasions برای PC
دانلود بازی Age of Wonders Planetfall - Invasions برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Invasions برای PC

پارسی گیم 7 خرداد 1399 3 دیدگاه
6,366 بازدید

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Invasions برای کامپیوتر

سری بازی‌های Age of Wonders مدت زیادی است که میان طرفداران جا خوش کرده‌اند و با هر نسخه جدید، ما را بیشتر به عمق ماجرا نزدیک کرده‌اند و یک استراتژی ناب عملی تخیلی را پیش رویمان گذاشته‌اند. استودیو Triumph Studios مدتی پیش بازی Age of Wonders: Planetfall را راهی بازار کرد و ما را دوباره در دنیای علمی تخیلی و فانتزی بازی غرق کرد. این بازی داستان فاجعه‌ای نامشخص را بیان کرد که در آن اتحادیه ستارگان که یک حکومت بین ستاره‌ای انسانی است را دستخوش نابودی کرده است و تمامی جناح‌ها برای تسلط روی قدرت می‌جنگند و همه به دنبال ایجاد آینده‌ای جدید برای بشریت هستند. به‌تازگی بسته الحاقی Age of Wonders Planetfall Invasions منتشرشده است که محتوای فوق‌العاده زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Age of Wonders: Planetfall برعکس تمامی بازی‌های استراتژی دیگر که تنها به دنبال تصرف یک دنیای جدید هستند، شمارا موظف به بازگشت به خانه و ساخت دوباره آن بعد از فاجعه عظیم اتفاق افتاده می‌کند. داستان بازی عمق عجیبی دارد و در مراحل مختلف، تاریخ انسان را به‌گونه‌ای روبه‌رو چشمان ما قرار داده است و اشتباهات بشری را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم. نژادهای مختلفی در بازی وجود دارند و کافی است که یک‌بار سری به کلونی خارجی بزنید و آنجا گپی با فرماندهشان داشته باشید و ممکن است با آن‌ها دوست نیز شوید البته قانون اول این است که همه را دشمن بپندارید! بازی ابتدا با 6 فرقه مختلف شروع می‌شود و هرکدام دارای سربازان خود و سبک گیم پلی خاص خودشان هستند. در این DLC یک نژاد تازه به بازی اضافه‌شده. این امپراتوری Shakarn است که شمارا به چالشی بزرگ دعوت می‌کند و باید مانند دیگر نژادها آن‌ها را هم با هوش و بصیرت خود از دور مسابقه خارج کنید و البته یادتان باشد که دشمن قوی‌تر از نژادهای دیگر است و خطر همیشه در سکوت پیدا می‌شود.

ین تنها نژادی نیست که به بازی اضافه‌شده است و The Therians نیز جنگجویان پیشرفته‌ای هستند که خون‌ریزی در DNA شان است. جدا از آن چالش تازه‌ای را خواهید چشید که انواع و اقسام ارتش‌ها را جلوی شما قرار می‌دهد و باید کنترل دنیا را با شکست آن‌ها به دست بیاورید. بیش از 20 نوع محیط مختلف نیز در Age of Wonders Planetfall Invasions اضافه‌شده‌اند و اگر فکر می‌کردید که تمام دنیا را فتح کرده‌اید، باید بگوییم که این سیاره مدام در حال رشد است و به نقطه تازه‌ای رسیده است. در این بازی شما نقش فرمانده یکی از این گروه‌ها را بر عهده خواهید گرفت و می‌توانید در سیاره‌تان بچرخید و از عنصر دیپلماسی استفاده کنید و حتی جاسوس‌هایی را برای فهمیدن برنامه‌های دشمن بفرستید و کمکم خود را آماده جنگ کنید و پشت یک میز بنشینید و نابودی ارتش خود و دشمن را تماشا کنید و کیف کنید که سیاره دشمن را تصرف کرده‌اید و از این به بعد دیگر خانه من قانون من!

تاکتیک‌های جنگی نیز در Age of Wonders Planetfall Invasions اهمیت دارند و همین‌طور الکی نمی‌توان جنگید. بازی‌های استراتژی جایگاه ویژه‌ای میان بازیکنان دارند و اگر به این سبک علاقه دارید، به‌هیچ‌وجه این بازی را از دست ندهید. در این سبک نگاهی هم به Age of Wonders III و Sid Meier’s Civilization V هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Invasions با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5 (3rd Generation) or AMD FX Series processor (or equivalents)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 650Ti 1GB or AMD Radeon HD 7770 (or equivalents)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 (7th or 8th Generation) or AMD Ryzen 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 1060 3GB or AMD Radeon RX 570 4GB (or equivalents)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In the stardust and disunity of the collapsed Star Union, an insidious new race of conquerors has come to lay claim to the galaxy. Deploy and destroy as the merciless Shakarn, a vicious race of conniving lizardmen with holographic disguises ready to deceive, disrupt and disintegrate the last strongholds of human might. Utilize light and sound trickery to sabotage and scatter your foes from the inside out, overwhelm them with brutish alien force, or form the most unlikely of alliances: the choice is yours. Choose quickly though, as new environmental catastrophes can strike without warning, and enemies may spring from unexpected places. The Shakarn empire is ready to strike your enemies down, but do not make the mistake of being overconfident. Never forget that the greatest threats often come from above…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    مشکل اجرای بازی با نصب برنامه Visual C++ رفع شد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    سلام بازی رو نصب و کرک کردم اصلا اجرا نمیشه و ارورهای زیادی میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به روح الله

      پشتیبانی

      سلام
      متن ارور رو بگید