دانلود بازی War Thunder برای PC
دانلود بازی War Thunder برای PC پارسی گیم

دانلود بازی War Thunder برای PC

پارسی گیم 1 تیر 1399 82 دیدگاه
90,319 بازدید

دانلود بازی War Thunder برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی War Thunder

چه کسی از بازی‌های مجانی بدش می‌آید؟ درواقع همه ما به دنبال یک سرگرمی ارزان‌قیمت هستیم که بتوانیم اوقات بی‌حوصلگی و خالی خود را پرکنیم. استودیو Gaijin Entertainment در سال 2013 بازی War Thunder را به‌صورت مجانی راهی بازار کرد. این بازی یک عنوان استراتژیک است که با اضافه کردن المان‌های MMO سعی در ارائه یک تجربه بی‌نظیر دارد. این بازی ما را مستقیم به میانه جنگ جهانی دوم می‌برد و تلاش می‌کند تا چهره‌ای واقعی از این جنگ را برعکس فیلم‌ها و بازی‌های دیگر نشان دهد. لشکری از نیروهای مختلف چه زمینی و چه هوایی در نظر گرفته‌شده‌اند تا شمارا به میانه جنگ جهانی دوم و همچنین جنگ سرد ببرند. در نبردهایی بزرگ شرکت کنید و پیروز میدان بیرون بیایید.

بازی War Thunder انواع و اقسام تجهیزات جنگی را در بازی گنجانده است. دلتان می‌خواهد با یک جت جنگی وارد میدان شوید و بمباران کنید؟ این قابلیت به بهترین شیوه ممکن در اختیار شماست. همان ابتدا که وارد بازی می‌شوید، پنج ملیت مختلف را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید کنترل نیروهای آمریکایی را بر عهده بگیرید یا اینکه طرف آلمان بایستید و نیروهای آلمانی را کنترل کنید. به‌هرحال هرکدام شیوه مبارزه و تجهیزات خاص خودشان رادارند که همین باعث جذابیت دوچندان بازی شده است. به دست گرفتن کنترل وسایل نقلیه جنگی اهمیت بسیار زیادی در بازی دارد. این قابلیت کمتر در بازی‌های ویدیویی دیده می‌شود و بیشتر شاهد کنترل از بالا و یا حتی کنترل به‌صورت عددی هستیم اما این دفعه می‌توانید در دل جنگ قرار بگیرید و شخصاً سوار هواپیما، حساب همه را برسید. در بازی همچنین سه مود مختلف وجود دارد که شمارا سرگرم خواهد کرد. یکی از آن‌ها نبردهای آرکید است که مهم‌ترین مود بازی است. دیگری نیز نبردهای واقعی است که درجه سختی بالاتری دارد و در آخر نیز یک پله سخت‌تر را شاهد هستیم که حتی نمی‌توان از حالت سوم شخص نیز استفاده کرد.

War Thunder گیم پلی بسیار جذاب و چالش‌برانگیزی دارد. به حدی که ساعت‌ها سرگرم بازی خواهید شد و حتی نمی‌دانید چطور زمان گذشته است. انفجارهای متعدد، سربازانی که با فریاد خود رعشه به حریف می‌آورند و باران بمب‌هایی که روی سر ریخته می‌شود. همه‌چیز اینجا مزه جنگ می‌دهد و جنگ نیز سر شوخی باکسی ندارد. War Thunder یکی از بهترین بازی‌های نظامی آنلاین و رایگان است که می‌توانید پیدا کنید. این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و حالا فرصت دریافت بکاپ بازی در اختیار شما قرارگرفته است تا اوقاتی خوش را کنار دوستانتان پشت سر بگذارید. در این سبک بازی‌هایی چون Hearts of Iron IV و همچنین Arma 3 را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی War Thunder با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/Vista/8/10
Processor: 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4000 / AMD Radeon 46XX / NVIDIA GeForce GT 520 (DirectX 10.1 level video card and drivers, The minimum supported resolution for the game is 720p)
DirectX: Version 10
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 64bit /Vista 64bit /8 64bit /10 64bit
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or higher, AMD R9 280 or higher (DirectX 11 level video card and drivers)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

War Thunder is the most comprehensive free-to-play, cross-platform, MMO military game for Windows, Linux, Mac, PlayStation®4 and Xbox One dedicated to aviation, armoured vehicles, and naval craft from World War II and the Cold War. Join now and take part in major battles on land, in the air, and at sea, fighting with millions of players from all over the world in an ever-evolving environment.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 32 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 19 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 82 دیدگاه
  • Avatar

    امیرمحمد

    مهمان

    سلام ببخشید روی
    ram:8
    CPU: core I5 3470
    GPU: Radeon HD 5570
    با کمترین کیفیت اف پی اس خوب میده یا توصیه نمیکنید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    سلام روی سیستم 16 گیگ رم corei712700k اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohammad

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز مشخصات کارت گرافیکتون رو ذکر نکردید اما با گرافیک انبوردی که روی پردازندتون هست میتونید با تنظیمات گرافیکی مدیوم اجرا کنید بازی رو

  • Avatar

    سیدامیر

    مهمان

    سلام روی سیستم
    CPU : AMD Phenom ii X4 b55
    Ram : 4G
    Graphic : Geforce 9500 GT
    بالا میاد ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehrzad

    مهمان

    سلام وقت بخیر ، میشه برای یکی مثل من که اصلا با استیم آشنایی نداره شفاف مراحل نصب و اجرا رو توضیح بدین ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Arezoo در پاسخ به Mehrzad

      مهمان

      مراحل نصب در استیم خیلی اسون هست اول بازی که دوست دارید رو انتخاب میکنید بعد با زدن دکمه لایبریی بازی رو به لیست خودتون اضافه میکنید بعدشم یه دکمه بزرگ ابی نوشته دانلود میزنید و خودش همه مراحل نصب رو انجام میده و وقتی تموم شد همون دکمه دانلود تبدیل میشه به دکمه پلی میزنید رو وارد بازی میشید . خیلی خیلی اسون هست . فقط باید یکبار امتحان کنید .

  • Avatar

    __Takkhal__

    مهمان

    با سلام وقت همگی بخیر
    این بازی به شدت اعتیاد اوره من الان ۵ ساله که دارمش و واقعا اوقات خوشی رو باش سپری کردم
    برای نصب بهتر پیشنهاد میکنم از سایت gaijin entertainment اقدام به Sign up کردن کنید بعدش یه فایل ۱۱ مگابایتی میده که لانچر بازی هست بعد از نصب کیفیت مورد نظرتون برای گرافیک بازی رو انتخاب کنید از لانچر و شروع به دانلود کنید ( کیفیت HD حجم حدودا ۴۵ گیگابایتی داره گرافیک های UHD برای تجهیزات مختلف و کامل هم هست که حجمش متغیره )
    بعد از نصب پیشنهاد میکنم حتما سری به اسکادران Persian warriors بزنید.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mehdi در پاسخ به __Takkhal__

      مهمان

      سلام . منم بازی رو دارم وتا سطح چهارم بالا امدم میشه بگید چطوری باید قسمت word war رو بازی کنم ؟

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 82 دیدگاه