phil spencer
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: در مورد کنسول PS5 نگران نیستم؛ حس خوبی در مورد Xbox Series X دارم

یحیی رحیمی 5 تیر 1399 بدون دیدگاه
491 بازدید

برای مدتی مایکروسافت در مورد اخبار نسل بعدی از سونی پیشی گرفته بود. اولین بار شاهد معرفی کنسول Xbox Series X بودیم و سونی همین چند هفته پیش بالاخره کنسول پلی استیشن 5 را معرفی کرد. فیل اسپنسر در گفتگو تازه خود گفته است که نگرانی از بابت معرفی PS5 و بازی های آن ندارد و خود مایکروسافت نیز برگ برنده زیادی برای رو کردن دارد.

اسپنسر در طی رویداد Game Lab Live در مورد برنامه معرفی پلی استیشن 5 نظر داده است. او در واقع سونی را تحسین کرده است و از برنامه آن‌ها تعریف کرده است. در سوی دیگر اما نگرانی در مورد رقابت میان دو کنسول ندارد و باور دارد که اکس باکس بازی ها و سخت افزار خوبی در دست دارد که می تواند نسبت به سخت افزار سونی برتری داشته باشد:

Phil Spencerبه عنوان یک رقیب باید گفت خوب است که بالاخره برنامه آن‌ها را نیز دیدیم و بازی ها و دستگاهشان را مشاهده کردیم. حس خوبی بعد از برنامه آن‌ها داشتم و فکر می کنم که برتری سخت افزاری ما هنگام نشان دادن و معرف ی بازی های جدیدمان کاملا خود را نشان خواهد داد. در مورد بازی هایی که قرار است همراه کنسول عرضه شوند حس خوبی دارم و قرار است توضیحات بیشتری در برنامه خودمان داشته باشیم. که نشان می دهد چه اندازه قدرتمند وارد نسل بعدی خواهیم شود.
آن‌ها تلاش خوبی انجام داده اند و کارشان عالی است اما فکر می کنم با بازی هایی که قرار است نشان دهیم و برنامه ای که در حال آماده سازی آن هستیم، کاملا برتری سخت افزاری ما عیان خواهد شد. ما حالا در موقعیت خوبی قرار داریم.

اسپنسر هیچ گونه نگرانی در مورد کنسول و انتشار آن ندارد و به نظر کارها به خوبی پیش می روند. آرون گرینبرگ نیز بعد از معرفی پلی استیشن 5 در توییت خود سونی را تحسین کرده بود اما گفته بود که بازی های خوبی روی Xbox Series X نیز خواهند بود. فعلا تاریخ برگزاری مراسم معرفی بازی های اکس باکس اعلام نشده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.