apex legends
یحیی رحیمی

نسخه موبایل بازی Apex Legends آخر سال میلادی عرضه می شود

یحیی رحیمی 4 تیر 1399 بدون دیدگاه
643 بازدید

بازی Apex Legends از زمان انتشار تابه حال موفقیت زیادی برای کمپانی EA به دست آورده است. این بازی مجانی هر روز از بازیکنان زیادی پشتیبانی می کند و هر چند که تعداد کاربران آن نسبت به اوایل انتشار روند کاهشی داشته است اما مدیرعامل کمپانی در جلسه ملاقات با سرمایه گذاران رضایت خود را از این بازی اعلام کرده استو همچنین خبر از انتشار نسخه موبایل بازی در اواخر سال جاری میلادی خبر داده است.

اندرو ویلسون در میانه جلسته گفته است که بازی Apex Legends در حال توسعه برای سیستم عامل های iOS و اندروید است و قرار است به صورت جهانی در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود. همچنین نسخه مخصوص کنسول Switch هم در برنامه کاری قرار دارد و پاییز امسال به عنوان تاریخ انتشار این نسخه اعلام شده است و بالاخره کاربران این کنسول قادر به تجربه یک عنوان فوق العاده خواهند بود.

بازی Apex Legends همان راه Call of Duty را ادامه داده است و هرکدام از شخصیت‌های بازی را به صورتی طراحی کرده است که دارای یک شخصیت و توانایی منحصربه‌فرد باشند. هرچند که در بازی خبری از Titan ها نیست! Apex Legends دقیقاً چندین دهه بعد از Titanfall 2 اتفاق می‌افتد و این‌زمانی است که جنگ تایتان در حال پیوستن به کتاب‌های تاریخی است. از توانایی‌های مختلف بازیکنان می‌توان به دیدن از پشت دیوار، افزایش میزان سلامت خود و تیم توسط پهپاد و … اشاره کرد.

اندرو ویلسون همچنین از تمدید حق امتیاز ساخت بازی های جنگ ستارگان خبر داده است و قرار است در سال های آینده شاهد انتشار بازی های بیشتری در این مورد باشیم. کمپانی EA برنامه زیادی برای نسل بعدی کنسول ها دارد و همین هفته پیش در طی رویداد EA Play 2020 بازی های FIFA 21 و Skate مخصوص کنسول های نسل بعدی معرفی شد. باید دید که چه زمانی نسخه موبایل بازی اپکس لجندز منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.