FIFA 21
یحیی رحیمی

نسخه PC بازی FIFA 21 دارای گرافیک نسل هشتم خواهد بود

یحیی رحیمی 2 تیر 1399 بدون دیدگاه
2,262 بازدید

هفته گذشته با معرفی بازی FIFA 21 همراه بودیم. هر چند که معرفی بازی بسیار گنگ و نامشخص بود اما می دانیم که این بازی هم روی کنسول های نسل هشتم و هم نسل آینده عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که نسخه PC این بازی از گرافیک و ویژگی های نسل جدید پشتیبانی نخواهد کرد و همان نسخه ای که روی PS4 و Xbox One عرضه می شود نیز در اختیار کاربران PC قرار خواهد گرفت.

یوروگیمر گزارش داده است که اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد اما فعلا می دانیم که نسخه PC از گرافیک نسل جدید پشتیبانی نخواهد کرد. این ویژگی ها شامل نورپردازی و رندر بسیار دقیق تر و همچنین تجربه های فوق واقعی از استادیوم و بازیکن هاست. همچنین گفته شده است که حرکات بازیکنان نیز بهتر شده است و پشتیبانی کاملی از ویژگی های دسته بازی کنسول پلی استیشن 5 به عمل آمده است.

آنچه هفته گذشته معرفی شد، مربوط به نسخه ای است که روی کنسول های Xbox Series X و PlayStation 5 منتشر خواهد شد و نسخه PC دارای چنین گرافیک و ویژگی های فنی نیست. با توجه به اینکه کنسول های جدید هر دو از حافظه SSD استفاده می کنند و هنوز جامعه گیمرهای PC به طور صد در صد از این حافظه های خشک برای اجرای بازی استفاده نمی کنند، ارایه یک تجربه یکسان میان کنسول و PC دشوار خواهد بود. همچنین بسیاری از این ویژگی های جدید نیاز به یک کارت گرافیک قدرتمند با معماری Navi دارند که همه گیمرها چنین تجهیزاتی در اختیار ندارند.

امیدواریم EA حداقل نسخه ای ارتقا یافته را برای رایانه های قدرتمند و با آخرین تجهیزات ممکن ارایه کند. البته عدم ارتقای گرافیک نسخه PC هنگام گذر از نسل هفتم به هشتم نیز مشاهده شده است. نسخه PC بازی PES برای دو سال همچنان از گرافیک قدیمی استفاده می کرد و کسی نیز شکایتی نداشت. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.