ps5
یحیی رحیمی

نگاهی به کنسول پلی استیشن 5 در حالت افقی بیندازید

یحیی رحیمی 29 خرداد 1399 بدون دیدگاه
690 بازدید

کنسول پلی استیشن 5 به طور رسمی در رویداد هفته گذشته معرفی شد. طراحی کاملا متفاوت این کنسول با واکنش های زیادی همراه بود. تعدادی آن را خنده دار خطاب کردند و تعدادی نیز آن را رادیکال و جالب. تا به حال تصاویری از کنسول در حالت عمودی را مشاهده کرده ایم اما این کنسول درحالت افقی چطور به نظر می رسد؟ تصویر جدیدی این سوال ما را پاسخ می دهد.

کاربری در ردیت تصویری از پلی استیشن 5 را در وب سایت آمازون پیدا کرده است که بالاخره هر دو نسخه را در حالت افقی نشان می دهد. کنسول در حالت افقی نیز ظاهر جالبی دارد و گوشه های آن به بیرون کشیده می شوند. همین باعث شده است که کنسول کاملا به صورت افقی قرار نمی گیرد و دلیل آن نیز همین گوشه های تیز کنسول است. در نتیجه بهتر است که دستگاه را به صورت عمودی قرار دهید.

PS5

شخصا باور دارم که کنسول به صورت عمودی ظاهر بهتری دارد و به نوعی طراحی آن متقارن به چشم می آید. در حالت افقی کمی پستی و بلندی مشاهده می شود. هر چند برای قرار دادن آن روی میز، حالت عمودی کم درسر ساز خواهد بود اما پایه همراه، کنسول را کاملا محکم خواهد کرد و نگران افتادن آن نباشید.

ظاهر کنسول های بازی از آن طرح های قدیمی فاصله گرفته است و به نوعی دیگر یک جعبه بازی را شاهد نیستیم. البته بسیاری باور دارند که ظاهر دستگاه تنها اوایل اهمیت خواهد داشت و بعد از مدتی دیگر کسی حتی به آن نگاه هم نمی کند و این بازی های آن است که سرنوشت ساز خواهد بود. به هر حال این PlayStation 5 است که مدت هاست منتظر معرفی اش هستیم. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.