دانلود بازی Outbreak The New Nightmare برای PC
دانلود بازی Outbreak The New Nightmare برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outbreak The New Nightmare برای PC

پارسی گیم 27 خرداد 1399 بدون دیدگاه
5,596 بازدید

دانلود بازی Outbreak The New Nightmare برای کامپیوتر

بازی‌های ترسناک زیادی در بازار شلوغ بازی‌های ویدیویی وجود دارند. فرانچایزهایی مانند Resident Evil پادشاهی می‌کنند اما استودیوهای دیگری نیز وجود دارند که بازی‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهند. Dead Drop Studios در سال 2018 تصمیم به انتشار بازی ترسناکی به نام Outbreak The New Nightmare گرفت. این بازی برگشت به ژانر Co-Op ترسناک است و شمارا با هیولاهای مختلفی مواجه می‌کند، با استفاده از ابزارها و سلاح‌های موجود باید از تاریک‌ترین کابوسی که تابه‌حال دیده‌اید فرار کنید. شما تنها یک‌بار زندگی خواهید کرد، اگر می‌خواهید مطابق میلتان باشد، بهتر است این بار با تمام قوا و قدرت فرار کنید.

بازی Outbreak The New Nightmare شمارا مستقیم به داخل داستان پرتاب می‌کند. ویروسی بسیار خطرناک سراسر شهر را تحت تأثیر خود قرار داده است و در این میان بیمارستان مرکزی شهر نیز به مرکز شیوع تبدیل‌شده است. آرام تمامی قوانین از بین رفته‌اند و شما خود را به‌عنوان یکی آخرین بازماندگان شهر خواهید دید. به این منظور باید محیط اطراف خود را خوب بگردید و کارهایی خارق‌العاده انجام دهید تا بالاخره مزه بقا را بچشید و خود را از آخرین پله‌های فلاکت نجات دهید. آنچه مرده است بار دیگر با ظاهری عجیب زنده شده است و می‌خواهد شمارا نیز به همان دنیایش بکشاند. شما در این بازی یک‌بار زندگی خواهید کرد و درنتیجه مطمئن شوید که زندگی درستی خواهد بود. قرنطینه شاید حالا برای ما مفهوم بهتری پیداکرده باشد و درنتیجه باید شخصیت تحت کنترل خود را از این مصیبت و ویروس مهیب نجات دهید. کسی به دنبال قهرمان نمی‌گردد، فرار بهترین گزینه است.

در بخش آنلاین و Co-Op بازی Outbreak The New Nightmare قادر به نصف کردن صفحه و تجربه‌ای بی‌نظیر همراه با دوستان خود خواهید بود. همچنین می‌توانید از گرافیک سه‌بعدی نیز لذت ببرید و البته لازم نیست حتماً آنلاین شوید و به‌صورت آفلاین قابلیت‌های مختلف بازی در اختیار شما خواهند بود. هر اتاق این بازی ترسی عجیب به جان شما خواهد انداخت و به همین دلیل باید تا می‌توانید مواظب باشید که به‌یک‌باره دشمن خانه‌خرابتان نکند. این کابوسی است که ممکن است برای تعدادی از ما پیش بیایید اما تفاوت آن است که بیدار شدن از این کابوس چندان آسان نیست و باید از دل تجربه‌ای چندساعته خود را بیرون بکشید. اگر عاشق بازی‌های ترسناک هستید، Outbreak The New Nightmare بهترین گزینه است. همچنین بازی‌های Resident Evil 2 و Hunt Showdown نیز پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Outbreak The New Nightmare با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7/8/10) 64-bit
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750 TI / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Integrated
Additional Notes: Xbox One, Xbox 360 or PS4 gamepad recommended.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (7/8/10) 64-bit
Processor: Core i7
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 / AMD Radeon R9 290X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Hardware
Additional Notes: Xbox One, Xbox 360 or PS4 gamepad recommended.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Enter an unforgiving survival horror experience as you fight for your life against oppressive odds. The horrors of Arzt Memorial Hospital were just the beginning of the outbreak. As the infection spread across the city, local law enforcement fell quickly. You now find yourself trapped in a hellscape with only a few remaining survivors. Scavenge the environment for supplies, face off against the undead and do anything it takes to survive. You have only one life. Make it count!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.