دانلود بازی Please Fix the Road برای PC
دانلود بازی Please Fix the Road برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Please Fix the Road برای PC

پارسی گیم 30 خرداد 1401 بدون دیدگاه
2,545 بازدید

دانلود بازی Please Fix the Road برای کامپیوتر

بازی‌های معمامحور به دلیل داشتن چالش‌های جذاب و خلاقانه می‌توانند تمرین خوبی برای ذهن و قوه تخیل انسان باشند. این بازی‌ها با انواع معماها و موانع گوناگونی که سر راه ما قرار می‌دهند دائم ذهن را به چالش خواهند کشید. بازی‌های جذاب زیادی با سبک معمایی وجود دارند که هر کدام با سوژه‌ای متفاوت و خلاقانه ظاهر شده و شما را سرگرم می‌کنند. بازی Please Fix the Road از استودیو Ariel Jurkowski عنوانی جدید با همین سبک بوده که ساخت و ساز راه‌های پیچیده را به شکلی معماگونه به خوردتان خواهد داد.

همان‌طور که از اسم بازی پیدا است، شما باید جاده‌های مختلفی را در هر سناریو بسازید تا به مرحله بعدی بروید. برای این کار در هر مرحله به ابزارها و حرکت‌های محدودی دسترسی دارید که سطح چالش بازی را بیشتر می‌کند. پس از ساخته شدن جاده‌ها باید اتومبیل‌ها، قایق‌ها و حتی حیوانات بتوانند به راحتی عبور و مرور خود را انجام دهند. ابزارهای ساده و کاربردی بازی به شما اجازه می‌دهد هر نقطه از نقشه را تغییر دهید، جهتش را عوض کرده و یا جاده‌هایی با ساختار جدید بسازید.

سناریوها و مراحل بازی هر کدام منحصر به فرد و خلاقانه هستند و برای حل کردن معماها باید هر بار فکر و نقشه جدیدی در سر داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به گرافیک خلاقانه و رنگارنگ و موسیقی مناسبی اشاره کرد که شما را همراهی می‌کند تا تجربه لذت‌بخش‌تری از گیم پلی داشته باشید و بتوانید به‌خوبی وظیفه خود در ساخت مسیرهای عبور و مرور را به جا آورید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lego Builder’s Journey و Dorfromantik را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Please Fix the Road برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2Ghz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel UHD 620
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.5Ghz Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Dedicated GPU
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Please Fix The Road is a colorful, minimalistic, laid-back and casual puzzle game in which it’s probably not hard to guess… you’re fixing roads! In each level you have a specific limited set of tools that will help you get all the cars, boats, trains or animals from their point A to point B. The mentioned animals include, of course, kittens, dogs and… pink llamas!
You are able to manipulate multiple tiles at the same time. You can insert, destroy, rotate, copy, swap, raise, lower, push or move different segments of roads, rivers, paths or railroad tracks. The game combines elements of many other logic games into a nice minimalistic experience.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.