دانلود بازی Horde Of Plenty برای PC
دانلود بازی Horde Of Plenty برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Horde Of Plenty برای PC

پارسی گیم 26 خرداد 1399 2 دیدگاه
5,131 بازدید

دانلود بازی Horde Of Plenty برای کامپیوتر

هیچ حسی بهتر از آن نیست که روی مبل لم بدهید و جلوی کنسول بازی دوست‌داشتنی خود بنشینید و بالاخره چندساعتی را دور از استرس روزانه به بازی بپردازید. استودیو SMONCH با انتشار بازی Horde Of Plenty به دنبال ارائه همین حس دلپذیر است. این بازی یک تجربه اکشن و هیجانی را در دل شوتری فوق‌العاده ارائه می‌دهد. قرار است این بار دنبال نجات حیوان خانگی یک کارگر ساختمانی بروید. این ماهی طلایی یک نمونه خاص است که حالا توسط نیروهای اهریمنی به گروگان گرفته‌شده است. دشمنانی که روبه‌رویتان قرار می‌گیرند را سلاخی و غارت کنید. از دل این کار است که می‌توانید ماهی دوست‌داشتنی خود را برگردانید.

بازی Horde Of Plenty بسیار ساده دنبال می‌شود. در وارد شما در نقش یک کارگر ساختمانی به نام ران مایهم قرار می‌گیرید که فردی عضلانی و سخت‌کوش است. متأسفانه ماهی خانگی‌اش به نام پافی را ازدست‌داده است و این اتفاقات تماماً زیر سر یک نیروی اهریمنی است. برای همین شروع به ماجراجویی عظیم می‌کنید و هدف اصلی نیز برگرداندن ماهی خانگی خود است. بیش از 14 مرحله متنوع در نظر گرفته‌شده‌اند و هر مرحله نیز سفری هیجان‌انگیز از شلیک و تیراندازی است. ارتشی از موجودات عجیب پیش روی شما قرار خواهند گرفت و نیازمند آن است که باقدرت عضلانی و سلاح فوق‌العاده خود وارد نبردی سخت شوید. اگر فکر می‌کنید که این بازی برای شما آسان خواهد بود و کشتن چند حریف دست‌وپا چلفتی که کاری ندارد، پیشنهاد می‌کنیم درجه سختی بازی را بالا ببرید تا از گفته خود پشیمانی شوید!

بازی Horde Of Plenty دارای بخش آنلاین است و قادر به تجربه آن کنار دوستان خود نیز خواهید شد. در بخش آنلاین هر چه تعداد بیشتری از دشمنان را سلاخی کنید، امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد. درواقع همه‌چیز به انتخاب شما بستگی دارد. می‌توانید در سراسر محیط‌های بزرگ بازی بگردید و رازهای نهان آن را پیدا کنید اما همه‌چیز به همان تجربه اکشن و کشت و کشتار برمی‌گردد. سرعت گیم پلی در بالاترین حد ممکن قرار دارد و بعید می‌دانم بتوانید بازی را یک‌تنه تا آخر تمام کنید. گرافیک بازی در نوع خودش مناسب است و تجربه‌ای سرگرم‌کننده در اختیار شما قرار خواهد داد. اگر به بازی‌های اکشن کلاسیک علاقه‌مند هستید، این‌یکی را از دست ندهید. در این سبک نگاهی هم به Deep Rock Galactic و Borderlands 3 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Horde Of Plenty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i7-3615QM
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 650M
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 bit
Processor: Core i7-5820K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 980
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In this action-packed forward-scrolling twin-stick shooter, construction worker Ron Mayhem’s beloved pet, Puffy, a rather round and yellow puffer fish, has been captured by the forces of evil. Slay the hordes, collect mad loot, and bring Puffy back!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    yusef

    مهمان

    خواهشا نسخه استیم journey

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    خواهشا نسخه استیم بازیjourney رو بزارید نسخه اپیک مشکل داره خواهشا بزارید نسخه استیم

    پاسخ دهید