دانلود بازی Blue Max Aces of the Great War برای PC
دانلود بازی Blue Max Aces of the Great War برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Blue Max Aces of the Great War برای PC

پارسی گیم 3 آذر 1400 بدون دیدگاه
2,621 بازدید

دانلود بازی Blue Max Aces of the Great War برای کامپیوتر

تجربه پرواز با هواپیماهای قدیمی شاید فعالیتی باشد که دیگر نتوانید در دنیای واقعی آن را تجربه کنید. این سبک از هواپیماها کاملاً متفاوت با مدل‌های امروزی هستند و خلبانی با آن‌ها شاید بسیار چالش‌برانگیزتر هم باشد. خوشبختانه بازی‌های ویدیویی این امکان را به ما می‌دهند تا بتوانیم فعالیت‌های خارج از دسترس این‌چنینی را نیز تجربه کنیم. بازی Blue Max Aces of the Great War از استودیو Artech Digital Entertainment تجربه خلبانی در دوران جنگ جهانی اول را در اختیار شما قرار می‌دهد و مبارزات هوایی جذابی را برایتان آماده کرده است.

داستان بازی در مورد گروهی از خلبان‌های ارتش آلمان با نام Pour le Merite بوده که به مهارت بالا و خبره بودن معروف هستند. این خلبان‌ها در دوران جنگ جهانی اول، پادشاه آسمان‌ها بوده‌اند و به هیچ جنبنده‌ای اجازه حرکت در آن را نمی‌دادند. شما در این بازی همراه این گروه ماهر شده تا مبارزات هوایی را در قدم‌های آن‌ها تجربه کنید.

این نسخه از بازی درواقع بازسازی نسخه اصلی‌اش است که در سال 1991 منتشر شده بود. گیم پلی بازی ترکیبی از استراتژی‌های نوبتی و مبارزات لحظه‌ای با هواپیما است. شما به 8 مدل مختلف از هواپیماهای جنگنده دسترسی دارید که بسیاری از آن‌ها در دوران جنگ مشهور بوده‌اند. تجربه گیم پلی بازی هم به‌صورت لحظه‌ای میسر بوده و هم به‌صورت استراتژیک و تاکتیکی که نکته مثبتی برای آن محسوب می‌شود.

ازلحاظ گرافیکی با یک بازی نوستالژیک روبه‌رو هستید که تمامی مدل‌ها و تصاویرش سبکی بسیار ساده دارد. این موضوع علاوه بر روان اجرا شدن بازی، حس نوستالژی را نیز در بازیکنان قدیمی‌تر بیدار می‌کند و تجربه لذت بخشی از خلبانی در جنگ جهانی دوم را به آن‌ها هدیه می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های War Thunder و Ace Combat 7 را نیز بررسی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or later
Processor: Pentium 4 or later
Graphics: DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The “Pour le Merite” or Blue Max fighter pilots were something to be both admired and feared. An award given to the best German pilots of World War I, if you ended up in the sights of a Blue Max plane, you knew your flying days were over.
Originally released in 1991 by Artech Digital Entertainment, Blue Max: Aces of the Great War is a classic flight simulator that takes you right into the fray as a World War I flying ace. Choose from 8 different planes, such as Fokkers, Sopwiths, Spads to take down enemy planes or capture surveillance behind enemy lines. If real time flying simulators aren’t your thing, Blue Max can also change dogfights into strategic turn-based battles, taking your challenge out of the sky and onto a 3D tactical map.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.